و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

آقا ! شما که از همه کس باخبرترید !

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

دم به دم ای کــاش

راهـــی ات باشــم ،

مقصـــدم باشــی ..... 1

 

              

______________________________________________________________________________

پ.ن1 ) سید علی میر افضلی با شعرهاش روح آدم را جابه جا می کند !

پ.ن2 ) عرفه . عرفه . عرفه .... حرم ... حرمی ک دوباره مرا خواند ...

۹۲/۰۷/۲۲
فــ . الف

نظرات  (۷)

ای جان، رفیق وجدانی ما رو یادت نره، از اون دعا مخصوصا میخام...
گفتی حرم کلی خاطره از ذهنم گذشت...خادم... شیرکاکائو... اطلاعات... شیطنت ها....کاش دوباره تکرار بشه اون روزا!
پاسخ:
زهرای من ... رفیقم ... هی فکر می کردم من از کی عاشق اینجا شدم ... از کی به هواش محتاج شدم..
بعد دست های تو ، لبخندت... حرف هات ک آرومم می کرد ... و تمام اون خاطرات خوشمزه ای ک صد بار هم مرور بشن همون قد شیرینن میومد جلوی چشمم ... روز آخریم واستادم اون دم اطلاعات ک پاتوقمون بود :)
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۲ مصطفی عمانیان
...و اوقفنی علی مراکز اضطراری

{دعای عرفه}
پاسخ:
أشکو الیک غربتــی ....
.
خسته ام از لفظ و معنی ، روضه خوان من کجاست ؟.....
سلام
تبریک اعیاد

و اینکه حسین در راه است ..
آب و جارو کنید

+
این عکسو تو وبلاگ عکساتون فک کنم دیدم نه ؟
خیلی خوبه
پاسخ:
سلام به شما .
دل آب و جارو میخواد ...
.
بلی همونه .
سلام علیکم زائ ر مهربانی ها .... خوش به سعادتت ...

در ادامه عارضم به خدمتتون ... که با اجازه ی آقا امام زمان .... بلی :)
پاسخ:
به حسابت خواهم رسید :)
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۰ زهرا اکبری
وای چه عکسی.....
سلام.خوبی.شما حلقه تو دانشگاه تشکیل دادید.?نرگس یه چیزی تو دان بهم گفت که حالم بد شد گفت تعداد وهابی ها خیلی زیاد شده خیلی خیلی.دیگه هیچی نمی گم.برای جلسه بعد خلاصه خبر و گزارش و ...رو برات بیارم?.اگر فکر می کنی واسه جلسه بعد چیزی می تونم بیارم بهم بگو.عیدتم پیشاپیش مبارک.ممنون پیامم رو برا آقا خوندی,نمی دونم یعنی خیلی شورشو در آوردم?خوب دلم نمی خواد بگم درکم نمی کنی.ولی امیدوارم رویاهای من مصداق اون آرزوهای دور و دراز دنیایی که امیرالمومنین گفته نباشه.آره راست گفتی که شفام بده,یه بار داده شاید یه بار دیگه هم این کارو بکنه.
پاسخ:
سلام ! ای آدم بی وزن توقع داری همین جا جوابتو بدم ؟ خب اینا رو حضوری میحرفیم ...
خبر و اینا هم برا کارگاه بیاری خوبه . دستت ..
قسمت آخرشم باید توجیهت کنم :)
پرسش و پاسخ دانشجویان با رهبر انقلاب درباره وظایف دانشجو

سلام

بروز می باشیم