و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

بسم از هوا گرفتن که پری نماند و بالی...

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

این فولدرها برای خودشان حرمتی داشتند، بیخودی نفرستاده بودمشان کنج عزلت . گذاشته بودم به وقتش در آب دیده که جاری شد رها شوند و حل شوند و گم و گور شوند. آنقدر مثل چوب خشک ایستادم نگاهشان کردم که از رو رفتند. حالا تو آمده ای گردن کج کرده ای روی شانه که یعنی حواست نبوده و چشمت ندیده و دستت ناخواسته خورده روی دکمه ی show hidden ؟ آفتاب نزده با آن دستمال پرزدار خشنت می ایستی به گردگیری اعضا و جوارح این زندگی و تا غروب های کش دار پاییز را بدرقه نکرده ای بیخیال این وسواس نمی شوی! از همین می ترسیدم و مدام سرخ و سفید می شدم که نکند با نگاهت آتش زیر خاکستر را روشن کنی که کردی...

دیدی که رسوا شد دلم؟ حتمی باید زمستان سر می رسید و می رفتم با هزارتا حیله ی زنانه در و پنجره ی این خانه را درز می گرفتم تا سر و کارت به رنج های مستترم نیافتد؟ پیرمرد گنگ تنهای سر کوچه هم لای خورجین دوچرخه ی استخوانی اش رازی دارد... چه رسد به من ِ مجزوم به سکون.

 

 

واقعیت ندارد

۹۳/۰۹/۳۰
فــ . الف

نظرات  (۶)

عجب تکه داستانی بود! یاد اون قصه ی پاییز پارسال افتادم.. کاش ادامه ش می دادید این رو هم...
پاسخ:
یادتونه اون رو؟ فضاش هنوز برام زنده س. هرچند خوب نوشته نشد.
بعضی از تصورات نصفه نیمه موندنشون جذاب تره. دست آدم بازتره واسه تخیل بیشتر.
عاقا!!! خیلی مشکوکه!!
ی طوری بنویس فضولیمون قلقلکش نیاد!!:)
پاسخ:
نوشتم که واقعیت نداره :)
قلقلکش نیاد..
ترجیح میدم در مقابل این پستت سکوت کنم و فقط از اون نگاه های معنادار و ممتد بهت بدوزم...
پاسخ:
لبخند
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۰ پلک افتاده
بایگانی ها گاهی باارزشتر از حاضرها هستند ! سوابق همیشه برایمان می مانند و یاداوری می کنند احوال گذشته را تا بیشتر به خود بیاییم .
پاسخ:
......
من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش...
پاسخ:
من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

آتش زیر خاکستر ...
روزای زمستونی تون پر حرارت
پاسخ:
قربانک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی