و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

به هر خط مقتل...

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ق.ظ

یک سال منتظر همین بودم تا بغض کهنه ام را به بیرق روضه ات وصله زنم ،

یک سال این پا و آن پا کردم تا روسیاهی ِ دل را ، زیر مشکی ِ تنم پنهان کنم ،

تو اسم اعظم خداوندی !  

" أَلسَّلامُ علی النُّفوسِ الْمُصطَلَماتِ " 

چطور تاب بیاورم که زیارت ناحیه را کامل بخوانم ؟

اهل بیت شما اهل بهشت بودند و در عوض

ما خرابه نشین هایی که بعد از تو در رنج انسانیت ، مصیبت زده و یتیـم مانده ایـم ...

ترسم آن است مسلم بار دیگر دست بیعت دراز کند و کوفیان تازه شوند !

محــرم ، فصـل ِ حلالیت از خاندان شماست اربـاب ...          

________________________________________________

پ.ن ) « وارث ، قرابت می خواهد . قرابتی بدون حائل و بدون مانع . فرزندی که قاتل پدر باشد ، ارث نمی برد .

فرزندی که کافر باشد از مسلمان ارث نمی برد. آیا من حسین را نکشته ام ؟ آیا من از آنچه که فهمیده ام ، 

چشم نپوشیده ام و کفــر نورزیـده ام ؟ اگر من به ولایــت حسیـن نرسیدم ، اگر ابـوّت اولیـاء را نخواستم ، 

اگر فرزند دنیـا یا بدتر بنده ی دنیا شدم و دین در وجود من شکل نگرفت و تنهـا بر زبـانم نشست ،

آیا با حسیـن قرابـتـی دارم ؟ آیا از عاشورا ارثـی می بـرم و سهمی می گیـرم ؟ »    (وارثان عاشورا/عین صاد)

۹۲/۰۸/۱۵
فــ . الف

نظرات  (۵)

از پایین به بالا پاراگراف ها رو که خوندم انگار خوب بود نمیدونم!شاید اونجوری بهتره لابد
عزا داریتان قبول صاحبش
پاسخ:
خب پاراگراف پایینی مهم تره دیگه .
قبول از شما هم .
سلام . صفحه ی نقل قول ها چرا به روز نمیشه ؟ قرار بود همین قد باشه ؟
پاسخ:
سلام . قرار بود تکه های کتاب هایی که میخونم باشه ، اما هی فرصت به روز کردنش رو پیدا نمی کنم !
محــرم ، فصـل ِ حلالیت از خاندان شماست اربـاب ...

جان را باید داد تا کفاره گناهانمان شود و حلال مان کنند...
هرچند خاندان کرامت به خیلی کمتر از این هم راضی خواهند شد. اما ما چه کنیم با شرمندگی؟

یا حسیـــــــن...
ای اجل این چندروزه دورماراخط بکش...
وعده ما عصرعاشوراکنارقتلگاه...
یاحسین...

رفیق شفیق ما یه عالمه التماس دعا...
پاسخ:
محتاج دعاتیم بامعرفت :)
۲۱ آبان ۹۲ ، ۰۱:۱۶ علیــــ ـرضا
سلام
زیبا بود ...
بروزم با پادکست افکت و صدا
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
یا علی