و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

بی بی سلام! ماه محرم شروع شد ..

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ب.ظ
بعضی از ایام ِ خدا هم هستند

که مجبورت می کنند به عاشقیـت ... !

محرم بشود

دلت خون باشد

و تو را یادم نیاید پای هر اشک ؟

پای هر بغض ؟

پای این همه سنگینی ِ دل که یکـ  سال انتظار ِ دوباره کشید..

یکـ  سال تحمل کرد فقط...

و حالا

نمی داند به این جای قصه که رسیده ،

از بانویش زیـنـب، صـبـر ِ بیشتر بخواهد

یا از آقایش حسـین، امان ! امان و  آغـوش !

یا از خدای حسـین، فنا ! فنای فی العشق !

داریم از غریـبـی شما می سوزیم

یا از قریــب نبودن خودمان ؟

این حجم پرفشار ِ مانده در گلو دارد خفه ام می کند..

چقدر دلتنگ ِ آن پرچم ِ برافراشته ی هیأتم..

آن صدا.. آن سوزها و سوختن هایم..

همان هم آرامم نمی کند دیگر...

قُــرب می خـواهم.. آغوش می خواهم .. ارباب ِ آن هیأت را می خواهم ..

حرمله کجاست ؟ تا کجا برایش هروله کنان بدوم ؟

یکی تیر سه شعبه را به قلب من فرو کند !

۹۱/۰۸/۲۶
فــ . الف

نظرات  (۱۱)

سلام
محرم تان سرشار از عاشقی برای حسین (ع)
سلام.
پس پای قسمت وانستادی؟
سرزنشت نمیکنم. اصلا.
آخه میدونم نمیشه. و میدونم که چرا نمیشه.
ازخدای حسین بخواه.
هر چی حسین و خداش میخوان همون بشه.
آخرش خدا هدیه ش رو میفرسته برات.
یا به دست زینب(س) صبر را...
یا به دست حسین(ع) عشق را...امان را...آغوش را....

فاطمه! فاطمه!
پاسخ:
فقط سکوت..
سلام
خوبین؟
کاش نصیبتون بشه بزودی بوی سیب
و در این محرم لبیک را به شما هم بگوید امام غریبمان
و به همهی ما و به من برای فرصتی دوباره
یاحی
پاسخ:
بوی سیب و حرم حبیب و حسین غریبم آرزوســت ...
و من هم چقدر دلتنگ خودت هستم.. چشم هات..
پاسخ:
از کامنتهای او دار هم کسی خوشش نمی آید ...
ارباب... ارباب آن هیات را می خواهم... کیف کردم با این جمله!!!
به من سوز آن ارباب گفتن را هم بدهند، کافی است...
پاسخ:
زهرا به من ... به من....
۲۹ آبان ۹۱ ، ۰۱:۰۲ عباس تمرتاش (شاهد )
سلام

................. حقیقت حسین .ع. ..................

اونی که امام حسین .ع. و دوست داره ... عشق مولا رو تو گوشت و پوست داره !
اونی که مشکی پوش آقاش میشه ... نوکر علی .ع. و بچه هاش میشه !
اونی که زنجیر زنه یا سینه زن ... میگه با گریه: حسین .ع. ای بی کفن!
اونی که نذری پزه توی خونه .... اشگ چشمش میریزه دونه دونه !
اونی که عاشق اون تشنه لبه ... یا خانمی که محب زینبه .س. !
همه میدونن حسین.ع. سرافرازه ... اول وقت کار آقا نمازه !
نمازی نه به عقب ! رو به جلو ... نمازی که شستشو میده دلو !
نمازی که بعد از اون گناهی نیست ... نمازی که بعد از اون سیاهی نیست !
هر کی عاشق حسینه .ع. میدونه ... که عزیز فاطمه .س. قرآن خونه !
قرآنی که مونس هر شبشه ... سر نی هم ذکر اون بر لبشه !!!
سر نی خورشید تابان یعنی چی ؟!! سر نی خوندن قرآن یعنی چی ؟!
به خودت قسم میدونم آقا جون ... یعنی ای عزیز من قرآن بخون !!
قرآن و بخون ولی "عمل " بکن !!! " بشناسم " بعد ضریمو بغل بکن !!!
بشناسم من چی بودم من کی بودم ؟!! من که نوری توی تاریکی بودم !!
" همه زندگیمو نگا کنید !!! نه فقط نگا به کربلا کنید " !!!
کربلا ( یه) ! قسمت از زندگیمه !!! کربلا نهایت بندگیمه !!!
بشنوید از حکما از علما ... یه نگاه کنید میون کتابا !!
" تاریخ و مرور کنی و بخونید " ... " تا که از من همه چیز و بدونید " !!!
"دوره کودکی بر دوش نبی" .ص. ... این همه حدیث در آغوش نبی .ص. !! وو... ادامه ابیات را در ( گلستان شاهد ) مطالعه فرمایید


با مطلبی در قالب شعر و با عنوان : .....حقیقت حسین .ع. به روزم !

التماس دعااااااااااااااااااااااا

عاقبت بخیر و حاجت روا باشید به حرمت مادر حسین .ع.
خدا نگهدارتون
سلام
با در بین کدامین لشگر هستی ،لشگر حق یا باطل..
به روز هستم
اما من تو را خوب میشناسم.. یک زمانی رویایم بود داشتن تو ...
دعام کن تو این شبا.. که میدونم محرما دیوونه میشی..
پاسخ:
پس باید دعا کنم سر عقل بیای !
امام حسین (ع):
ای مردم! در تحصیل ارزش های انسانی رقابت کنید
و در بدست اوردن گنجینه های پر ارزش معنوی از همدیگر پیشی بگیرید.


نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز
دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند
عزاداریتان قبول و التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۱ آذر ۹۱ ، ۰۹:۵۵ ذاکر اهل البیت (علیهم السلام)
سلام :
ممنون از حضورتون
بیشتر بهم سر بزنید
محتاج دعاتونم
یاحسین
سلام ..
چرا کامنت دونی بسته اس ؟!!
پست اول رو خیلی دوست داشتم ..عمیقا درکش میکنم . نعمت های خاص ..
پاسخ:
:)