و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

جوّ انتخابات

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ

در ائتلافی همه گانه با تو 

کاندیدای بهاری ِ این روزهای نیامده می شوم

تو صلاحیتم را زیر سوال نبر ..

من کابینه ی احساسم را بر گفتمان قلب تو بنا خواهم کرد ... !

____________________________

پ.ن1 ) من هنوز در نداشته هایم پایداری می کنم و تو فریاد اصلاح ِ اصول را سر می دهی ...

          این وسط فقط خدا جبهه ی مستقل ماست انگار ... !

پ.ن2 ) کمرم زیر بار این همه احساس تکلیف شکست ! 

۹۲/۰۲/۲۲
فــ . الف

انتخابات

نظرات  (۷)

شورا و انتخاب:
یک هفته به من مرخصی میدی !!! ( با همون لحنی که خواننده میخونه)


حضور عاشقانه:
یار ذخیره که میگن همینه ها :)
پاسخ:
یار ذخیره !! :)
امام گفته خب. :|
مرا
رای تو کافی ست ..


دوست دارم تو سخن گویی و من گوش کنم


غم دل را به کلام تو فراموش کنم
پاسخ:
سینه بشکافم و قلبم به تو تقدیم کنم ...
با مزه بود

چقد بده که من نمیفهمم که تو به روز میشی وقتی میام این همه نوشتی.

خب خوندم همه رو دیگه.
حال غریبی دارم!
پاسخ:
بی ادبی دیگه ... چیکارت کنم ؟ حتما باید اون بلاگفای فلان فلان شده خبرت کنه ؟! 
ینی اگه ما افتادیم مردیم هم تو نباس زودتر بفهمی ؟!
چه اسفند ا ... آه !
چه اسفندها دود کردیم !
برای تو ای روز اردی بهشتی
که گفتند این روزها می رسی
از همین راه !
عالی و خیلی هم خوب