و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

خیس باران شدنم را بنویس

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

قرار است یک روز بعد از ظهر بروم بالای درخت توت ، توت مرا بچیند و بکشد آن بالا .

یک هو باد زوزه بکشد ، پر ِ چادر نمازش را بیندازد روی صورت آفتاب ، آفتاب مست شود از عطرش ،

خدا بدمد در گلوی ابرها و دوباره مثل تمام این شبانه روزهای بارانی ، زمین ذوق کند از بوسه های آبدار ِ خدا .

باد ، خودش در گوشم گفت دستش را بگیرم ، من هم قولش دادم . که همسفرش شوم ... 

که با هم برویم زیر درخت انار ، بغض هایمان را بریزیم پایش... اشک انار از آن بالا قل بخورد توی دامن من .. 

من سیب دلم را پیوند بزنم به چشم های تو .

تو آسمان ریسمان ِ کلمات مرا بگیری و آنقدر محکم بکشی که سکوت قبض روح شود !

____________________________________________

پ.ن1 ) و هـو الَّـذی یُـرسِلُ الـرّیاح بُـشراً بینَ یدی رحـمَــتـِه... 

 بادهای سنگینت را میفرستی که قلب های مرده را مژده ی باران دهد ! چقدر حرف در همین یک آیه گنجانده ای !

 اعراف/57

پ.ن2 ) تهران را ماه رجب ، بزک کرده با نشانه های رحمتش ...! 

پ.ن3 ) چو نیاز ما فزون شد ، تو به ناز خود فزودی ... 

_________

پ.ن4 ) یکی از فانتزیام اینه در طول ترم مث آدم درس بخونم! سر کلاس ها هم به درس گوش بدم !

بعد شب امتحان  به کتاب و جزوه هام بگم چی فک کردین ؟ من الان فقط باید شما رو یه مرور کنم ...

و 20 بگیرم مثل همیشه !!! بعد از امتحان هم برم تو افق محو شم ... والا :/

پ.ن5 ) اینکه من از آغاز دوران دانشجویی نتونستم به جمع معتکفین بپیوندم ! این رو کجای دلم جا بدم ؟! هان؟؟

 

                    

۹۲/۰۳/۰۲
فــ . الف

نظرات  (۶)

کاش باد هوای ما را هم داشت :(

نازپرورد وصال است :((

پاسخ:
مجو آزارش !
از قــــــدرت لایـــزالـــــی یــــــزدانــــــی
گـردیــده قــلــوب شـیــعــیـان نورانی
از فــاطــمــه بـنــت اســـد شـــد ظــاهــر
در کـعــبــه وجـــود عـــلـی عـمرانی . . .

میلاد مولای متقیان گرامی باد
پاسخ:
عیدتون مبارک
سلام
میلاد با برکت و با سعادت مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد.
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام . تشکر . عید شما هم خوب و خدایی . زنده باشید .
بارون های این چند شب،مست میکنه آدمو...
عاشق میکنه،حتی میکشه
پاسخ:
لِه می کنه ...
سلامـ ..

می آمدمـ می خواندمت اما راستش وقت نظر گذاشتن نبود ..

.. باد های اردیبهشتی .. اصلا مگر آدمـ چه می خواهد از دنیا .. ماه رجب و

اردیبهشت قرینه شده اند .. عجیب صفا می دهد ..

پاسخ:
سلام . همین آمدن هم خوب است .:)
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۰ عمه نیلوفری
چاق شدیا ، تپول
پاسخ:
خخخخ از روی همین دستم پی بردی به قضیه ؟
میگن عمه ها چشم برزخی دارنا :)