و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

در میان این همه اگر، تو چقدر بایدی

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

کم کم باید برای خودم فکر یک دریا باشم . انداخته اندم توی یک تُنگ ِ تَنگ . هرچه تقلا می کنم برای گریختن، می خورم به دیوارهای شیشه ای. هر روز صبح قبل از خورشید، منتظرم اسم تمام آدم هایی که یک عمر در خاطرم بودند و حالا نیستند، دوباره بر من وحی شود و از پریشانی ِ فراموشی زودرس نجاتم دهد. 

کجا بودم که نفهمیدم حلول کرده ام توی جسم ماهی قرمزها؟ 

برایم فکر یک دریا باش. برایم دریا باش. باید در تو غرق شوم. 

 

____________________________________

پ.ن)  ما خود نمی رویم دوان در قفای کس

آن می برد که ما به کمند وی اندریم...

 

 

۹۴/۰۵/۰۷
فــ . الف

نظرات  (۸)

با تمرین بر روی کوچک‌ترین نظم‌های روزانه، می‌توان به شکلی باور نکردنی، زندگی خود را برای همیشه دگرگون ساخت.
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۵ تازه مادر!!!

هو اللطیف

حکم این روزها و لحظه های منم همونه, ماهی توی یه تنگ تنگ...

روزهایی که باید با کودکم دل و قلوه بستانیم درگیرم با خودم و با یک دنیا بی مهری و نا مردی و تنهایی...

نمیدانم آیا این کودک می تواند کمکم کند یا نه...؟

اصلا شاید من باید به او کمک کنم در خیلی چیزها...

در شناخت دنیا و آدم هایش...

و از روز اول باید به او بفهمانم که هیچ گاه به هیچ کس و هیچ چیز این دنیا دل نبندد...

همه چیز دنیا لهو و لعب است...حتی ...

پاسخ:
منتظر بودم بیای با این اسم کامنت بذاری :-)
به کودکت بی مهری یاد نده. خودش به وقتش می بیند. 
آمده تا وسط این شلوغ بازار دنیا ، در مهربان ترین آغوش دنیا شنا کند. جمع اضداد بسازد توی دل شکسته ات. نه؟
فکر کنم بیشتر از تو اون احساس ماهی بودن داشته باشه. :-)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۳۳ محدثه سادات نبی یان
یک صلوات بفرستیم ک به روز شدی
برای نظرمان هم سکوت میکنیم...

و دیگر خییییلی چیز ها.....
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :-)
الله اکبر! الله اکبر! 
ما به کمند وی اندریم...

به به
دیگه هیچی نگو

خفه نشی تو دریا :)))
پاسخ:
لب فرو بستم :-)
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۷ محدثه سادات نبی یان

سلام

قسمت آخر خاطره ی دیدار دانشجویی بیستم تیر هم ثبت شد...

دعوتی

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۱ تازه مادر!!!

هو اللطیف

ترسم از اینه که ماهی من ...

هرچند ترس های من بی فایده است, او هم برای خود صاحبی دارد...

صاحبش نگهدارش...

شماره مامان ها به سه رسیده! تازه مادر دیگه ای نبود؟!

پاسخ:
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین خواهر!
سلام.
به قول فروغ:
هر کی که دریا رو به عمرش ندیده 
از زندگیش چی فهمیده؟
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۹ ذره ی ناچیز
الا یا ایهاالساقی نگاهی
الا دریا ! به ساحل مانده ماهی
نگاهش منتظر دنبال موجی
که می آید کناره گاه گاهی

دریا نصیبتان ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی