و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

دعای گربه سیاه

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ

بی.آر.تی طبق معمول شلوغ بود و پر سر و صدا. خانم جوانی از بین صف طویل ایستگاه، خودش را به داخل و بعد میله ی روبه رویی من رساند، نفهمیدم سر صحبت را اول کدامشان باز کرد، اما شرکت کنندگان در بحث که این جور مواقع کارشناسان اجتماعی زبردستی هستند، دو سه نفری بیشتر نبودند.

موضوع گردهمایی این دفعه خشکسالی بود. خانم جوان طوری که می خواست صدایش را بقیه هم بشنوند گفت : حدیث از حضرت محمد(ص) داریم  تو مملکتی که حاکمانش دروغ میگن برف و بارون نمیاد. 

سرم را از لای کتاب بیرون آوردم، گردن کج کردم و توی صورتش آرام خندیدم. قبل از اینکه زبان بچرخانم برای جواب، نگاه طلبکارانه ای کرد و با اشاره و سریع تر ادامه داد : بیخودی بعضیا به مو و بدن ما بدبختا گیر میدن . میگن شما گنهکارید که آسمون خشکه. بیخودی میگن برید دعا کنید . خودشون برن دعا کنن ..

 

__________________________________________

پ.ن "شاید بی ربط" ) اون روز از صبح تا شب، تهران بارون شدیدی اومد.

۹۳/۱۱/۲۵
فــ . الف

نظرات  (۱۳)

آفرین :)
از این روزهایم ترسانم که گناهانم زیر پرده ها قایم شده اند

آبجی چه بی آرتی خلوتی بود جا داشتی نشستی و کتاب خوندی :)
پاسخ:
مدیونی اگه فک کنی جا داشته! آدم تو رفت و آمد تهرون مجبوره هرکاری بکنه..
ببین رفیق!
با عکسات ی جور دیگه حال میکنم خصوصا این عکسه ک قبر شهید گمنامه و آب ریخته و....

پاسخ:
عکس های خوب رو سوژه هاشون خوب می کنن :)
من میخ کوب ِ اون کلمه بی آر تی شدم و...از روی تو چه آرزوها در دلم بود!
:)
وعده دیدار نزدیک است...
پاسخ:
چرا میخکوب حالا؟ :-)
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۵۵ تا اینجا خواندم...
سلام

 دعوتید به کتابی با طعم سفرنامه....



http://baketab.blog.ir/post/47
اینجا رو دوست دارم... زیاد و عجیب...
سلام
یه نفرم چند روز پیش به من تیکه انداخت که تو قم شما که همه مراجع و علما جمعن چرا خدا یه برکتی نمیده؟بارونی چیزی؟
از اون روز تا حالا هی تو قم داره بارون میاد. 
خخخخخخ
پاسخ:
سلام.
ینی خوشم میاد خدا هم اهل دله:-)
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ این منم . همین .
کاش در مورد این درد مشترک تفاهم نداشتیم .... ای کاش ...
پاسخ:
تفاهم های تلخ... 
خدا شفاعت ارباب رو نصیب همه ی رفته ها و ما کنه.
چرا انقدر بی پروا دروغ میگید اون عکس رو عکاسش رو من میشناسم سندیت اینکه این عکس مال شماست از کجاست تو اینستا گرام زدیدحرم امام رضا ع بنده ثابت میکنم این عکس مال شما نیست چون شما رو هم میشناسم و هم اون عکاس رو چطور به خودتون جرات میدید تقلب کنید ...شما بچه مذهبی هستید ؟
پاسخ:
پناه بر خدا ! با خوندن این کامنت نمی دونستم بخندم یا نه !
خب ثابت کنید! حرص خوردن نداره ک :))

همون گریه کنید بهتره که واقعا جای تاسف داره هم دانشگاهی البته شما دیگه رفتید تقریبا پایان دانشگاه ...
پاسخ:
باشه :)

شاید هم اون روز یکی از مسئولین راست گفته بوده!
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۷ محدثه سادات نبی یان
سلااااااام.....
این باران ها دیگر به درد تشنگی زمین نمیخورند....
نه؟ 

پ.ن: نمیدونم چرا مغزم کار نمیکنه راجع به غیر پ.ن چیزی بنویسم :|
پاسخ:
سلام.. زمین داغ است از آتش و خون ...
احتمالا اون خانم چادری شده
پاسخ:
توبه ی نصوح !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی