و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

دلم تـنـگ اسـ ـت . . .

شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۳:۲۲ ب.ظ

بہ گـریـہ هـای بــدون صـدا دلم تـنـگ اسـ ـت

                      قسم بہ ندبـہ، آقا بیا دلـم تـنـگ اسـ ـت

سـتاره می چـکـد از خـلوت شـبانـہ مـن

                      بہ وسـعـت همہ گـریــہ ها دلـم تـنـگ اسـ ـت

شکستہ بـال و پـرم در هـوای دلـتـنگی

                      قـفـس نـشین شـده ام بـی تـو تـا دلـم تـنـگ اسـ ـت

تــو نـیستی مـتـعلق فـقط بہ خـوبـان کہ

                     شـبـی بہ خلــوت مـن هم بــیـا دلـم تـنـگ اسـ ـت

بہ حـلـقہ هـای ضـریـح مـجـعد زلـفـت

                     گـره زدم دل سـرگـشتہ را دلــم تـنـگ اسـ ـت

چہ مـی شـود کہ شـبی مـیهـمانـتـان بـاشـم

                     بـرای خـیمہ سـبز شـمـا دلـم تـنـگ اسـ ـت

شـبیہ عــطر بـهـشت است عــطر سـردابـت

                     بـرای خـانـہ تـان سـامـرا دلـم تـنـگ اسـ ـت

قـسـم بـہ پـرچـم مـشکی روضـہ اربــاب

                     بـرای دیـدن کـربـبـلا دلـم تـنـگ اسـ ـت

قـسـم بـہ خـون گـلـوی شـهـیـد شـش مـاهـہ

                     بـرای مـرقــد خـون خـدا دلـم تـنـگ اسـ ـت

 .........................................

.......................

.......

مداح کربلا کربلا میگه . . میگه امشب قولشو بگیری ها ! نه وقتی که میخونه و نه وقتی که بقیه صداش

می کنن ازش میخوام.. من فقط پای صداشون اشک میریزم.. من ازت کربلا نمی خوام.. من ازت کربلا

بخوام ...؟ من . . . ؟

منی که تا تقی به توقی میخوره حال خوشمو بر باد میدم..؟ بیا و این بار فقط دلتنگی اش را حواله ی

هوای گرفته ام کن.. باور کن فقیرتر از نوای  آرزوی وصالم...

برای انسان های حقیر پایین پای تو دریاست . . . و دریــــا آیینه ایست از عالم بخشایش تــ ـو . . .

آیینه ای که مهربانی نگاهت با انعکاس فضای امواجش یکی شده . . .

.......

// حتی فکر یک لحظه ای ِ حسرت شدن ِ هیئت ِ دوست داشتنیمون برام یک طوفان تخریب چیه.. خدایا

خودت بگو نذر نیازم چه باشد ! . . .//

۹۰/۰۴/۱۸
فــ . الف