و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست!

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ

یک سال پـیــرتــرت کردیــم بـابـا !

روزت مبـارکـ ...

دعایمان کن یاری ات دهیم ، یارت باشیـم ، نه بـار ...

    

      

 

  مقام معظم رهبری: امیرالمؤمنین فرمود: اَلا وَ اِنَّکُم لا تَقدِرونَ عَلی ذلِک وَ لکِن اَعینونی

                                                                                        بِوَرَعٍ وَ اجتِهادٍ وَ عِفَّةٍ وَ سُدادٍ؛

نهج البلاغه ، نامه ی 45
امیرالمؤمنین بعد از آنکه شیوه‌ی زندگی خود را - که با آن‌چنان زهدی زندگی میکند - بیان کرد، فرمود: شما نمیتوانید مثل من رفتار کنید؛ امّا میتوانید به من کمک کنید؛ با چه چیزی؟ با ورع، اجتهاد، عفت و سداد.

۹۳/۰۲/۲۲
فــ . الف

نظرات  (۴)

۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۷ امیرابوالفضل علوی

5 سال گذشت..
سلام...عیدتون مبارک

دعوتید به .....رود و گنج

همه ما ثروتمند هستیم....ثروتمند

http://zareh.blog.ir/post/361

*************

امام علی علیه السلام فرمودند:

هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۶ امیرابوالفضل علوی
اگر سازی وضو با آب زمزم
دگر سجاده گردد عرش اعظم
اگر ضرب المثل گردد خضوعت
به حمد و قل هو الله و رکوعت
مبادا بر نماز خود بنازی
ولایت گر نداری بی نمازی
*میلاد مولود کعبه مبارک*
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۰ باران عشق ( فاظمه )
سلام
آخ گفتی ... !!!
:(