و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

سـ ـلطان

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴ ب.ظ
یکـ وقت هایی
 
اعجاز را در
 
عطش خودم درمی یابم
 
کـ این چنین
 
بــ ـی دلم و
 
نگاهم می کنی ...
 
و من تا یکـ رسیدن و سلام دوباره ای بر تــ ـو
 
هلاک می شوم...
..................................
................
...
مادر  کـ حرم آقا آن هم بعد از مدت هااااا نصیب کند
 
یعنـ ـی ......
 
 
                        
۹۱/۰۲/۰۴
فــ . الف

حرم

نظرات  (۱۴)

۰۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۴۹ ذاکر اهل البیت (علیهم السلام)
سلام همسنگر :
شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها)
رو بهتون تسلیت میگم .
اگه به پابوس فرزند دلبندش امام رضا(علیه السلام) مشرف می شوید
ما رو هم از دعاتون محروم نکنید ...
التماس دعا


منم 19 تا 22 مشهدم اگه خدا بخواد
پاسخ:
خیلی به یادت بودم
الان تو قطاری.نه؟
خوش به حالت
میدونم وقتی برگشتی میخونی رفیق
پس: زیارت قبول
یا علی
پاسخ:
حیف
سلام.....
نیستین ابجی......
تسلیت میگم
دعام کن....
در پناه خدا
یاعلی مددی
پاسخ:
یاحق
من آهنگ زمینه تونو میخوام چکار کنم؟؟
پاسخ:
برش دارین!
یا امام رضا از رو گنبد طلا بال و پر بده تا برم کرببلا ..
..جان علی موسی الرضا ..
یا قاسم ادرکنا..
یا علی موسی الرضا
هر شب مرا به گریه بیانداز و شاد باش
آنگه بگو ز نوکر خود کار میکشم...

زیارت قبول
یا علی
پاسخ:
نصیب همه انشاا...
از کجا؟؟واسه خودم میخام !وبلاگ ندارم!
پاسخ:
و بشر سرچ را آفرید!
سلام! ما رو هم دعا کنید!
پاسخ:
حق پناه همه انشاا...
سلام
به یاد منم بودی آقااااااااااا؟؟؟
پاسخ:
مگه میشه نباشم آقاااااااااا؟؟؟
با سلام
نقد مجموعه «قبله مایل به تو»
سروده آقای برقعی
مولا جان
یا امام رضا خیلی دلم حرم میخواهد چی میشه خدایا منو زود ببری تو حرمش
توی این عالم هستی که همش رو به فناست..
ما یه دل داریم اونم مال امام رضاست