و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

شاخص

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ

 " به گونـه ای حرف بزنیـد که اگر خرداد سال آینده نـوار حرفهای امـروز شما را پخـش کردند

                                              شرمنده نـشویـد و با بـهانـه گیـری گردن این و آن نیاندازید. "

                                                                                                           ( مقام معظم رهبری / 14 خرداد 92 )

         

۹۲/۰۳/۱۴
فــ . الف

شاخص

انتخابات

نظرات  (۱۱)

یعنی من دیوونه این جمله های آقام...وقتی عدلی میزنه وسط وسط وسط خال...اصلا انگار از دلمون خبر داره...
پاسخ:
وای بیانات امروز ....
مثل ماه در شب چهاردهم. یعنی این‌قدر روشن!
خدا کند که همیشه نه از ولایت عقب بمانیم و نه جلو بزنیم که هر دو اش موجب خسران برایمان است.
پاسخ:
خدا کند ...
دقیقا
انقد امروز حرفای آقا چسبید که نگویید
کاش همه می شنیدند
پاسخ:
هوممم
بسم الله الرحمن الرحیم.

من به کسی نظر ندارم :) - این قسمتش خوب بود -
پاسخ:
سطح برداشت ...
نظر من به .... نزدیک تر است ... خرداد چند سال قبل

سطح برداشت :)
پاسخ:

" البته بین ایشان (آقای هاشمی) و بین آقاى رئیس جمهور از همان انتخاب سال 84 تا امروز اختلاف ‏نظر بود، الان هم هست؛

هم در زمینه‏ى مسائل خارجى اختلاف ‏نظر دارند، هم در زمینه‏ى نحوه‏ى اجراى عدالت اجتماعى اختلاف ‏نظر دارند، هم در برخى مسائل فرهنگى

 اختلاف ‏نظر دارند؛ و نظر آقاى رئیس جمهور به نظر بنده نزدیک‌تر است "


جمله رو کامل یادتون بمونه لطفا / 

راستی خاطرتون هست که زمان آقایان هاشمی و خاتمی هم رهبر تاکید داشتند به همکاری با دولت ؟ 


هیچ گاه همه گفتارها، همه عملکردها و همه رفتارها و مواضع افراد و جریان‌ها، دولت‌ها و مجالس و ... به صورت دائمی و تا ابد مورد تأیید نیست و فقط مواضع درست و عملکردهای صحیح مورد تأیید است. " .

هر چند حرف من خیلی واضحه ولی "مردم از پذیرش حقیقت می ترسند، چون این به معنای زیر سوال رفتن اعتقاداتشان است." من قانع شدم الان.

شما درست میگین :)))
پاسخ:
یک کپی پیست ساده :
 
یا قبول میکنی حرف منطقی منو یا قبول نمیکنی؟ ینی اگه قبول نکنم بی منطق و بی دین و غیره و غیره ام. به این میگن گفتمان آخوندی.
یا قبول میکنی یا لجبازی چون قبول نمیکنی "

إن الدین عند الله الاسلام......  

داشتم جوابتونو مینوشتم بعد یه حسی بهم گفت بی فایده اس واسه همین یهو متحول و قانع‌شدم. اینقدر زود قضاوت نکنین.

اون جمله هم مال نیچه است، حرف درستی هم هست :-) هیچ ربطی هم به منطقی بودن شما نداره. احساس میکنم صغری کبری من درسته. واسه همین ادامه ندادم.

در ضمن کپی پیست بدون اجازه از صاحب اثر موجب قهر ایشان است :-\
پاسخ:
چه خوب که حداقل به درست بودن صغری کبری خودتون مطمئنید .
قضاوت سر چی ؟ 

خب خوبه که موجب قهر بشه . ما از قهر آقایون خوشحال هم میشیم . :)
راستی در مورد اون آیه چیزی نگفتما :-)

اون ینی همه دینها از پرتوی واحد هستند. همشون اسلام و تسلیم در برابر پروردگارن. O:-)
پاسخ:
اون آیه رو گفتم که در جواب حقیقت باشه . حقیقت نزد خداست :)

باشه همه دینها فقط به پروردگار تسلیم باشن ، شریک قائل نشن ینی مسلمون ...
دیدم شما نگرفتین منظورمو بی خیال شدم :-) اعتقاد دیگه اعتقاد. تقبل الله.

گذاشتن سه تا جمله کنار هم و از روش نتیجه گیری کردن سخت نیست.

شما خشانتتون بالاست :-( یکی تو گوگل پلاس این کارو کرد (استفاده از حرفای خصوصی در مکان عمومی) منم بلاکش کردم کلا از زندگیم خارجش کردم. ممکنه به بحث کمک کنه ولی اخلاقی نیست خداییش :-)

نمیدونستم چنین معنی میده. اومدم افاده فضل کنم ... :-) ممنون بابت تفسیر .

راستی ینی چون مال نیچه بود، آیه آوردین. بعله اون حقیقت نزد خدا منظورش نبوده منظورش واقعیت بوده، فکر نمی کردم باید اینقد دقیق کار کنم.
پاسخ:
خواستم به خودتون یادآوری بشه . حرف خصوصی که غیر اخلاقی بشه هم مگه داریم ؟ نمی تونستم این قسمت گفتمان آخوندی رو براتون خصوصی بذارم.. دیگه ببخشید ...

خب افاده فضل کنید . شما که انس خوبی با قرآن دارید .. 
تفسیر نکردم ، تفسیر کردند ... مگه اسلام چیزی غیر از پرستش خدای یکتاس؟ پرستش این خدا الزامات دیگه هم میاره . 
از جمله ولایت :)

اتفاقا فکر کردم جمله از خودتونه ! یا حتا این جملاتی که توی نت نسبتش میدن به کوروش یا شریعتی.... 
دقیقا