و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

مرور زیستن

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ
روز میلاد هر کس

شاید

آیینه ای باشد مقابل سال هایی که پشت سر گذاشته..

انعکاس ِ این تلخی را دوست ندارم.

باشد که به حریم ِ حضرت ِ سـقـا و میلادش

عطش ِ  نداشته ها رفع شود..

ضعف هایم بسیارند و دلم پر اُمـید ...

........

دوباره متولد شدم...

      

۹۱/۰۴/۰۴
فــ . الف

نظرات  (۱۴)

۰۴ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۰ مهدی الله خواه
ضعف‌هایم بسیارند و دلم پر امید ...
زیبا بود.
خدا توفیقاتتان را افزون کند.
پاسخ:
انشالله
۰۵ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۷ حاج حسین طنماز الرعایا!
بله قبول دارم
ولی جالب تر اینه که خیلی از ماها میشینیم همین فیلم ها رو تا ته می بینیم و اصلا احساس بی حیایی بهمون دست نمی ده!
با سلام
ضمن عرض تبریک به مناسبت رسیدن ماه شعبان و تبریک اعیاد بزرگ و عظیم ماه پیامبر به شما بزرگوار با مطلب بی حجاب بی دین نیست
به روزم
حتما سر بزنید
منتظر شنیدن نظراتتون هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۶ تیر ۹۱ ، ۰۱:۰۰ جرعه وصال
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما بزرگوار

شما دعوت شدید به خواندن پست جدید وبلاگ جرعه وصال

خیلی خیلی التماس دعا
سلام؛ این اعیاد بر شما مبارک؛ خیلی زیبا مینویسید؛ خوشحال میشم وقت کردین به ماهم سر بزنید و ایراداتمون رو بگین؛ التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
بریز ترانه و نوایم با تو
از درد و غم زمان رهایم با تو

تو سبزترین بهار در جان منی
سبز است تمام لحظه ها یم با تو

صلی الله علیک یا بقیه الله یا صاحب العصر و الزمان
یکی از اعمال امشب احیاست(شب زنده داری)
به یاد هم باشیم و برای هم دعا کنیم
گرگ ها خوب بدانند که در این ایل غریب/ گر پدر مُرد تفنگ پدری هست هنوز/گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند/شیرمردی چون سید علی خامنه ای هست هنوزسالروز تولد امام خامنه ای گرامی باد
سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.

با چند مطلب بسیار زیبا منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۹:۰۱ انسان خدایی
من از طریق الناز جان با وبلاگتون اشنا شدم


با اسم وبلاگتون لینکتون کردم
مبارکـــــه !
سلام.
رمضان مبارک
گوارای وجود بندگی خدا

التماس دعا

یا علی
سلام.
میخوای بری؟
به سلامت
پاسخ:
عبور باید کرد...
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۱۹ شیعیون (پیمان فرد)
سلام
سامانه پیامکی دفتر رهبری راه افتاده هزینش هر پیامک که براتون میفرسته 30 تومن میشه

فعال سازی/1پیامک خالی به 21110 بفرستید (راستی محدودیت تعداد داره زودتر بفرستید)

محتواشم اخرین بیانات و ملاقات های مهم و پیام های مردمی و ... هست

بعدشم با کد پیشواز مخصوص رمضان
و بیانات رهبری در قالب کد ایرانسلی
و ... در خدمتیم.