و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

ولا

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۳۵ ب.ظ
تـو که باشـی

اصـلا منــی در کـار نیســت ..

عــاشــق

از خـودش عبــور می کنــد ....

                   بأبـی أنـت و أمی و نفســی ....

۹۱/۰۹/۲۵
فــ . الف

نظرات  (۱۱)

۲۵ آذر ۹۱ ، ۲۱:۵۰ عبد العاصی
سلام
دلتنگ می شوم به خدا برمحرمت!...
خرده مگیری ام ز چه ماتم گرفته ام"
ای روضه خوان ادامه بده اشک و آه را"
شعر وداع نه.... شور محرم گرفته ام

شرمنده ام که از غم زینب س نمرده ام یا حسین...
شرمنده ام...
یا علی
پاسخ:
شرمنده ایم..
من را از من بگیر

خودت را بده ..
پاسخ:
خسته ام از این همه من ِ بدون ِ او ...
۲۶ آذر ۹۱ ، ۰۷:۴۱ عمه نیلوفری
یا زینب شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما بی حسین شدن تو بود ...
سلام با مطلب
بدگمانی...
به روز هستم
۲۷ آذر ۹۱ ، ۲۳:۴۲ سیده طیبه
آفرین
حرف حساب زده ای..
....
ی
ا
ع ل ی ع
با حــســیــن که باشی، تمام غربت های دنیا برایت قربت میشود!
دیگر نمی گویی که غریب افتاده ای!
دیگر نمی ترسی که مظلوم واقع شوی!!
دیگر اسارت برایت بی معنا میشود! برایت دشمنی ها و آزارهای اطرافیانت بی مفهوم میشود
با حــســیــن که باشی، دنیا برایت رنگ دیگری میگیرد،
آخرت برایت مفهوم دیگری دارد،
عشـق را میشناسی اش،
دیگر محرم برایت چیز دیگریست
ظلم برایت معنا میشود
تو با حــســیــن باش، ببین چه میشوی!
پاسخ:
یا حسـیــــــن....
سلااااااام
میر احمدی رئیس شورای ایرانیان و امریکا :برای نامزدی در انتخابات شرکت میکنم
منتظر انتقاد های کوبنده شما هستیم
۰۶ دی ۹۱ ، ۰۱:۰۴ فاطمه ***محکم
جقدر زیبا ...


سلام ...
پاسخ:
سلام بر زیبایی ات ...
۲۳ دی ۹۱ ، ۲۳:۵۲ 1455.بلاگفا
قشنگ بود. خاقانی می گوید: صورت من همه او شد صفتم من همه او/ لاجرم کس من و ما نشنود اندر سخنم.....نزنم هیچ دری تا که نگویند او کیست/ چون بپرسند باید گفتن که منم(اگه درست یادم مونده باشه)....یکی دیگه هم میگه: ز بس بستم خیال تو شدم من پای تا سر تو/ تو آمد رفته رفته من رفت آسهته آهسته...
سلام دوستم.وبلاگت خیلی قشنگه.اینو واقعا میگم.مخصوصا این پستت.
۰۹ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۰۲ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
هرچه دارم از من بگیـر الـّا خـودتــــــ را/.