و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

پاییزم و بارانی 2!

سه شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۶ ق.ظ
هوا دیگه کاملا تاریک شده...

آسمون دلخراشانه نعره می زنه...

و ابرها با تمام توان می بارن..

بروشورهای پرینت گرفته رو توی بغلم زیر چادر فشار میدم و از مغازه می زنم بیرون...

چتر به کلی از ریشه نابود شده.. ظرف ۲ دقیقه از کل وجودم آب میچکه..

هر لحظه احساس می کنم زمین از شدت تگرگ ممکنه ترک برداره..

صحنه شدیدا فیلم هندیه..  و من عاشق این عاشقانه های خدا

و کلا کی هست که عشق نکنه با این فضا؟!

برگ های زرد و نارنجی تو هوا می چرخن و با بارون جاری میشن زیر پای عابرهایی که

خوشحالی و حیرت توام توی صورتشون نگرانی رسیدن به خونه رو بیشتر می کنه..

محوطه ی دانشگاه رو فقط وقتی شب میشه دوست دارم..

وقتی واردش میشم کسی دیگه نمونده تا به سرتاپای آشفته ام بخنده..

دلم فقط جیغ میخواد.. انقدری که انعکاس صدامو بارون پس بزنه توی چشمام...

چشمهایی که نمی دونم چرا همپای آسمون شدن و با هم مسابقه گذاشتن برای باریدن..

من بغضمو فریاد می زنم و خدا هم جواب تموم حالمو با هوای باحالش میده..

سرمو میگیرم بالا و می گم نگاه خدا! منو نگاه کن که هیچ وقت ندیدمت!

حتی وقتی انقدر خیس از نعمتت شدم به یاد دلتنگی های خودم باریدم..

اما تو... تو همیشه یه بهونه ای گذاشتی واسه نازکشیدن..

واسه اینکه پیدات کنم و بار سنگین بغض هامو تنهایی به دوش نکشم..

اما..من... من... من.. هیچ وقت ندیدمت..

............

فقط ۴ روز دیگه مونده تا " دلتنگ روضه های حسین و محرمم"

امسال آخریش باشه..خب؟ " مهمان سفره ی شهدایم نمی کنی؟"

۹۰/۰۹/۰۱
فــ . الف

نظرات  (۱۷)

با سلام
با مطلبی در مورد بررسی تناقضات فکری و عملی علی زاکانی رئیس کمیته 7+8 بروزم. راست سنتی در قالب عنوان فریبنده " جبهه متحد اصولگرایان!!" به میدان امده است تا ارزشهای انقلاب و اصولگرایی ناب به قهقرا برود. با دقت بخوانید و نظر دهید. اندکی صبر سحر نزدیک است
پاسخ:
قبلا هم این کامنت ِ متحجرانه را گذاشتی... از امثال تو متنفرم!
سلام ..چقدر این حست برام ملموسه فاطمه جون ...
پاسخ:
سلام!
چقدر وبلاگت عالیه
چقدر خوبه
از این بهتر نمیشه
دست فیسبوک و توییتر رو از پشت بستی
خوش باشی
لطف کن سری هم به ما نزن
(یابن الحسن)

تاکی بیاد جد خود اشک بصر جاری کنی
تاکی به یاد عمه ات از سوز دل زاری کنی
در بین ما باشی ولی تنها عزاداری کنی
.......................................................
کیمیایی است عجب تعزیه داری حسین
کــه نبایـد زکسـی منت اکسیــر کشیــد
۰۴ آذر ۹۰ ، ۲۳:۰۶ هیئت سایبری الرحمن
ارباب
امسال تو دست مرا بگیر
و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

هم هیئتی سلام!
بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
نکند جا بمانیم ...
پس بسم الله!
وبلاگمو سیاهپوش کردم

یکی یکی کم می شوند!
نمره شمارشگرِ محرم را می گویم...
یکی یکی سیاهپوش می شوند!
قالبِ وبلاگِ رفقا را می گویم
۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۸:۱۵ فرزند خاک
سلام ابجی گلم...
چهار روز تموم شد امشب شب اوله...
امده ای بری شهادت و بگیری؟؟؟؟گرفتی منم یادت نره بهم نمی دن نامردا...حتما سفارش منم بکن...بخدا به دکتر گفتم منتظرشم منتظر...انتظار خیلی سخته...اونم انتظار مردی و مثل دکتر چمرانو کشیدن...
خیلی دعام کن خیلی خیلی...
التماس دعا...
یاحسین...
۰۶ آذر ۹۰ ، ۰۰:۰۲ حسن بلبلی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما
خوبین
به روزم و منتظر دیدگاه ارزشمندتون
0000
پیامبر اکرم (ص):
کربلا پاک ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه‏ ها است والحق که کربلا از بساط هاى بهشت است

..........$.................##
............$.............#.....*
.............$..........$$
..............$.............$.
...............$...............$
...............$.................$
....$..........$...................$$
.....$.........$.......................$$$..............$$......$
......*$$$$*..............................$$$$$$$...$$$$$......................$
.....................................................................$..........#...........$
.........$...$.......................................................$........................$
...............................................................$..$....$......................$
...........................................................................$....................$
.............................................................................$$.............$$
.................................................................................$$$$$$$

امیرالمومنین علیه السلام خطاب به خاک کربلا فرمود:
اینجا قربانگاه عاشقان و مشهد شهیدان است شهیدانى که نه شهداى گذشته و نه شهداى آینده به پاى آنها نمى‏رسند.چه خوشبویى اى خاک! در روز قیامت قومى از تو به پا خیزند که بدون حساب و بى درنگ به بهشت روند.

امام باقر سلام الله علیه:
اگر مردم می ‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت می مردند.

امام صادق سلام الله علیه:
کسى که مى‏خواهد در همسایگى پیامبر(ص) و در کنارعلى (ع) و فاطمه (س) باشد زیارت امام حسین (ع) را ترک نکند

اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه
و من الله توفیق
یاعلی
۰۷ آذر ۹۰ ، ۰۱:۱۴ فــــــــــــرهــــــــــــاد
سلام وب زیبایی داری ... خوشحال میشم به وب منم بیای و اگه از وبم خوشت اومد به وبم رای بدی ... منتظرتم دوست عزیز ... نظر فراموش نشه ... با تبادل لینک هم اگه موافقی منو با عنوان "بزرگترین وب عاشقانه مشهد" بلینک و خبرم کن با چه عنوانی بلینکمت ... مرسی
پاسخ:
برو بابا.....
آدم میترسه نظر بده
[با ترس و لرز] ایشالله تو این محرم دیگه همه به آرزو هامون برسیم
پاسخ:
بی معرفتی میشه..نه؟
آرزو ها
آرزوهای محرمی که برای کل سال است و در محرم پرنگ تر میشوند
فکر میکنم بی معرفتی تر اونه که تو محرم کسی آرزو نداشته باشه
شاید البته
پاسخ:
شاید البته!
پس کی این عکس رو وبلاگو عوض میکنی؟!
پاسخ:
قرار بوده عوض کنم؟!
سلام
ایام شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران گرانقدرشان را به شما تسلیت عرض میکنم
موفق باشید
سری هم به نجوای صدف بزنید
شمارو لینک کردم....
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام حاجیه خانم

هوای قلمستان رو هم داشته باشید

کمتر گذر می زنید
منکه گرفتار آزمون بهمن ماهم شرمنده اگه آروم قدم میزنم... وب خودم هم زیاد آپ نمیشه


خلاصه از فیوضات دوستان مستفیض میشیم
یا علی
۲۲ آذر ۹۰ ، ۲۳:۴۲ ...بی واژه...
چه سخته ساده نفس کشیدن این روزها ...بی دغدغه ...بی حاشیه ... بی حتی خودیتها ...کاش مرهمی بود...
پاسخ:
کــ نـ ـیـ ـسـ ـتـ . . .
۲۴ آذر ۹۰ ، ۱۵:۰۵ یاس بهشتی
سلام دوست عزیز
دست نوشته هات خیلی جالب و قشنگه البته تعریف نیست.باور کن....
خوشحال میشم به وبلاگ حقیر هم سری بزنید و تبادلی داشته باشیم.
یا علی مدد
۲۴ آذر ۹۰ ، ۲۲:۱۴ فرزند خاک
سلام...
ساده نفس کشیدن...خیلی سخته خیلی. مخصوصا تو این ایام...
چی بگم...
راستی یه مطلبی نوشتم حتما بیاینو کامل بخونین...
التماس دعا...
یاعلی مدد