و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

یُحبّهم و یُحبّونه . . .

شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۸ ق.ظ
از فیلم ۲ ساعته ی امشب با وجود همه ی نامفهوم بودنش فقط ۲ دقیقه ی آخر بهم چسبید..

قراره کسوف بشه... خورشید میگیره.. اما ابرهایی جلوشو میگیرن و باز نمیشه و زمین تا مدت ها

به خواب میره... بیماری و خشکسالی و هرچیزی که نشانه های پایان دنیاست ظهور می کنه..

تا اینکه طبق معمول دقایق آخر فیلم نقش اول متوجه میشه همه ی این صحنه ها خیال بوده و

کسوف تموم میشه.. مردم برای این روز که مصادف شده با اول شعبان جشن گرفتن...

نقش اول میگه: دارن برای خورشید جشن تولد میگیرن...

و جواب میشنوه : نه . فردا اول شعبانه... خورشید واقعی ۱۵ روز دیگه متولد میشه . . .

.............................

می تونین همین الان این لحظات رو تجسم کنید...

اگه فردا صبح از خواب بیدار بشیم و زندگی روال عادی خودش رو نداشته باشه؟

اگه همه چیز شما و دیگران رو به این نتیجه برسونه که ظهور نزدیکه...

کدوم حس سراغ فطرتت میاد؟  ترس و ناباوری یا شوق و نیاز ؟

تا حالا به این فکر کردین دعا و نیت هامون برای فرج چقدر خلوص دارن و چند درصدمون موقع دعا کردن

نگران از دست دادن زندگی معمولیمون هستیم . . . ؟

امروز که وقت تمرین سرباز شدن واسه آقاست...

غیر از گذران روزمرگی های همیشگیمون... غیر از پرکردن کوله بار گناه هایی که شمارش از دستمون

هم خارجه... چقدر سعی کردیم العجل هامون رو پاک نگه داریم تا امام زمان (عج) با دل شکسته

دعا نکنه دلهای غافل ما را . . . ؟

هرچند روایت هست درباره ی زمان ظهور که ممکنه ایمان افراد تا اون موقع صددرجه تغییر کنه..

اما.. انتظار واژه ی غریبی نیست برای جان های عاشق...

می شود به جای عادت دادن نفس هامان به غیبتش..

                       یالثارات الحسین را انگیزه ی شیعه بودنمان کنیم... نه . . . ؟

۹۰/۰۴/۱۱
فــ . الف

نظرات  (۲۴)

۱۱ تیر ۹۰ ، ۰۹:۳۹ روتین های یک طلبه
سلام...
انتظار واژه ی غریبی نیست برای جان های عاشق ولی عشق غریب است ...
پاسخ:
ولی عشق غریب است...
با سلام
می دانید مختار در آن مدت در زندان بودند و یک فرد حسابگر بودند. مختار مورد تایید ائمه و امامان است. تعاریف آیت الله بهجت در مورد مختار را حتما بخوانید.
ضمنا احمدی نژاد چه چیزی را فروخت؟ چرا رهبری هنوز دارد در مورد اصولی در دولت حمایت می کند که به گمان ناقص شما، دکتر از آنها عدول کرده است؟. چرا دغدغه ها و نظرا تشخیص خود که بر اساس اطلاعات غلط برای شما ایجاد شده است را به رهبری نسبت می دهید و دغدغه رهبری میدانید؟. مگر رهبر انقلاب همواره تاکید ندارند که مواضع من صریح است و همینها است که در تریبونهای عمومی منتشر می شود؟ این نظر شما بر اساس کدام فرموده رهبر انقلاب است؟.
دغدغه های شما بخاطر خواندن مطالب ناقص و تمسخرآمیز امثال ذوالنور- آقای مصباح و.. است نه فرمایشات صریح رهبر انقلاب. ملاک ما آقا است نه آقایان
پاسخ:
والعاقبـة للمتقیـــن..........
سلام فاطمه جان
چه حال و هوایی داره اینجا!
برات آرزوی موفقیت میکنم
یا حق
سلام علیکم
به نظر شما بین سریال مختار و دولت آقای احمدی نژاد رابطه ای وجود داره؟!!!!
مختارو که تو سریالش می کشن یعنی ممکنه احمدی نژادو هم ....
بهتره که این سریال رو تا آخر تماشا کنیم چون داره به جاهای حساسش میرسه!
پاسخ:
البته ما باید کمی ظرفیت و جنبه ی فیلم های سیاسی و مذهبی را داشته باشیم. تا قیاس مع الفارق صورت نگیره...
سلام فاطمه ی عزیز . وقتی وبلاگت رو باز کردم یه بغض عجیبی سراغم اومد. دلم گرفت . وقتی حرفی از امام زمان به میان میاد دوباره غم هجران به سراغم میاد. انشااله که ظهور آقا نزدیک باشه. راستی یه سوال این عکسی که گذاشتی شهیده؟ اسمش رو بنویس . دوباره میام سر میزنم.
پاینده و برقرار باشی
پاسخ:
ایشون شهید "حاج محمدابراهیم همت" هستن..
سلام
به وقت ظهور...
سلام فاطمه جان. بعد از اینکه عکس شهید رو دیدم رفتم تو سایت شهید آوینی و متوجه شدم که عکس متعلق به شهید همت است. آدرس سایت رو می نویسم برای اون هایی که دلهای آسمانی دارند.
http://www.aviny.com
به وب سایت شهدای سرزمین پاک ایران هم سری بزنید وصیت نامه - زندگی نامه - خاطرات و ... از شهدا موجوده. آدرسش : http://www.shouhada.com است
بوی گلهای بهشتی ز فضا می آید
عطر فردوس هم آغوش صبا می آید
نوگل مصطفوی ، زینت باغ علوی
مظهر پنج تن آل عبـــــــــــــا می آید

تبریک به مناسبت ایام شعبانیه ومتشکرم از حضورتون .. وب بسیار عالی ودست به قلم شیوایی دارید موفق باشید
سلام. من چند شب پیش اتفاقی اینجا رو دیدم اما وقت نکردم زیاد بمونم...
امروز اومدم و تقریبا تمام مطالبتو خوندم.. می دونی چیه آدم با خوندن افکارت و نوشت هات بهت احساس نزدیکی می کنه.. حتی بعضی ها رو انگار از زبون خود آدم می نویسی.. مخصوصا متن ها و تیکه های کوتاه ادبی و احساسی یا حتی اون هایی که مخاطب دارن... من وبلاگ ندارم و معمولا وبگردیم خوبه ... اما خیلی دوست دارم مثل تو توی نوشتن موفق باشم.. اگه زد به سرم و به جمع بلاگرها پیوستم کمکم که می کنی؟!
پاسخ:
بله. در هر صورت امیدوارم موفق باشید.
۱۲ تیر ۹۰ ، ۱۵:۴۸ نویسنده ی ترسو
ولی چه عنوان قشنگی!
چه قالب
و چه عکس شهید دلنشینی! با دل آدم حرف میزنه این لبخندش..
پاسخ:
حالا چرا ترسو ؟
وقتی وبتون و دیدم از خودم با اون عکسای مزخرف خجاللت کشیدم و کلا وبم و از نوع آپدیت کردم که مورد استفاده قرار بگیردئ
ممنون سر زدید
پاسخ:
علی پناه/
برای اثبات نامردی ما آدما همین بس که مولامون غایب است

اللهم اجعلنا من انصاره و اعوانه . . . . . . . .
سلام
وبلاگت خیلی قشنگه
راستی مطلبت در مورد احمدی نژاد و مختار کجاست؟
من نظراش رو می بینم ولی مطلبش کو؟
شاید من گیج شدم یا حالم بده
به من هم سر بزن اگه موافق بودی تبادل لینک داشته باشیم
سلام
تشکر از اینکه به ما سر زدید
همچنین وبلاگ زیبایی دارید
انشاء الله موفق شوید
خداوند شما را یاری کند
سلام
دعوتی صمیمانه به کلبه تنهایی
سلام فاطمه جان.
ممنون که به وبلاگم سرزدید.وبلاگ زیبا وپرباری دارید.درمورد تبادل لینک چه نظری دارید؟بهم خبر بدید.موفق باشید
۱۴ تیر ۹۰ ، ۱۳:۵۱ باران بی بهانه
من خیسم.. از اشک لحظات خستگی.. تو که خوب می نویسی و خوب می فهمی
به آقا بگو نگاهم کند................
پاسخ:
این همه مهربانی اش بهانه هایت را در آغوش گرفته . . . نمی بینی . . .؟
سلام با تبادل لینک موافقی؟ اگه موافقی حتما یه ندا بده.....ممنون
۱۴ تیر ۹۰ ، ۲۱:۲۸ مسعود گرامی
سلام
از یادگاریتون ممنون!
منتظر دیگر نظرات ارزنده تان می مانم

........ای کاش
دلم بد جور هوای پدرم را کرده!
دلم بد جور هوای ...
امیدوارم همین طوری که تو می گی بشه...
وگرنه به جای این روزای گند من یه چک می خورم...!

+

شما کجا اونجا کجا...؟!
زمزمه هر روزمان باشد " اللهم عجل لولیک الفرج "

ممنون از نظرتون خوشحال میشم بیشتر آشنا بشیم
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۲:۴۰ یارفیق من لارفیق له
...صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا..
___$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$******آپم * **************$
$$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$
$$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
سلام...
انتظار واژه ی غریبی نیست برای جان های عاشق ولی عشق غریب است ...
ولی عشق غریب است...