و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

و به آنها وعده داده شد در کتاب خودشان، وعده ای قطعی و تخلف ناپذیر (و کانَ وَعداً مفعولا) !

 

سوره اسراء آیه 7: 

 

" إن أَحسَنتُم أَحسَنتُم لأَنفُسِکُم و إن أَسَأْتُم فلها فإذا جاء وَعدُ الآخِرَةِ لِیَسوؤُوا وُجُوهَکُم ولِیَدخُلُوا المَسجِدَ کَما دَخَلُوهُ أَوّلَ مَرَّةٍ وَ لِیُتَبِّروا ما عَلَوا تَتبِیرًا "

 

این یک سنت همیشگی است ، اگر نیکى کنید به خودتان نیکى کرده ‏اید و اگر بدى کنید (باز هم) به خود بد کرده ‏اید. پس همین که وعده ‏ى (فسادگرى) دوّم فرا رسد (جنگجویان نیرومند و مؤمنی را براى قلع و قمع شما مى‏فرستیم) تا سیماى (نظامى و عزّت دنیوى) شما را زشت نمایند و (براى گرفتن قدرت) به مسجدالاقصى وارد شوند، همان گونه که بار نخست وارد شدند و تمام بلاد و سرزمین هایی را که اشغال کرده ‏اید درهم می ‏کوبند و ویران می‏ کنند .

 

 

۳ نظر ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۵۲
فــ . الف

دختر باش اما ، مردانه مقابل ورودی قلبت بایست .

تنها بگذار آدم هایی به حریم شیشه ایت راه پیدا کنند که کلمه ی عبور صحیح را بلدند.

دلت را همزمان با گره روسری ات سفت کن به باید و نبایدها .

 

دختر باش اما، برای عبور و مرور تردد کنندگان حوالی زندگی ات، قوانین راهنمایی و رانندگی اختصاصی وضع کن.

نکند این وسط چشم روی تخلفات و جریمه های خودت ببندی . نکند حواس رهگذری را نا به جا پرت کنی و یا در حق کسی دلسوزی اشتباهی داشته باشی.

 

                                        /چند خط از یک در ِگوشی مادرانه/

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن ) بالاخره بعد از مدت ها عشق و انتظار رفتم دست ایشون + رو گرفتم آوردم خونه . حاصل ماه ها پس انداز و حق الزحمه های نوشتاری هستن! بعد یک هو دیدیم با این بچه مون + فامیل از کار دراومدن :)

۹ نظر ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۰
فــ . الف