و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

ا! مشایی توییییی؟؟

جمعه, ۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۶:۰۴ ب.ظ

 

مشایی:

          حالا صبر کن بریم از اینجا... چنان ذوق می کنه که کسی ندونه فکر می کنه رئیس جمهور

بودن چه هنر عظیمیه...! تو اگه راست میگی برو به جای اینکه نماینده های مجلس از جاشون بلند نشن

 و واسه بدرقه کردنت " هو " بکشن یه خودی نشون بده تا در عرصه ی هنر حداقل دیده بشی!

بیا مثل من به شخص بزرگی مثل هدیه تهرانی کمک کن تا نمایشگاهش با مشکل مواجه نشه!

یا گروه خاصی از بازیگران مطرح و باایمان رو بفرست سفر حج تا اونجا هم عکس یادگاری بندازن هم

نظر خودشونو راجع به حجاب و قبول نداشتنش بگن و مطرح تر بشی!

آخه بیچاره تو که چیزی از رئیس بودنت نمونده.. این ۲ سال هم اختیارت دست خودمه..

دیگه گذشت اون مردمی بودن و دست بوسی ها... کی گفته با کت و شلوار و شکم درآوردن نمیشه

محبوبیت داشت! منو ببین! چند وقته همون مردمی که به خاطر موندنت هرشب نذر و نیاز داشتن

به جای اسم تورو بردن منو یاد می کنن! محبوبیت از این بالاتر؟!

دیگه وقتش رسیده بی خیال سازمان ملل و مصاحبه های جنجالیت بشی!

جان تو گوجه و کم محلی نماینده های خودمون تو مجلس شرف داره به محصولات پرتاب کننده ی اون ور

آبی..! وقتی از هیات دولت رفتیم خونه و نمازتون پشت سر من خونده شد برنامه های جدیدی که واست

دارم رو مطرح می کنم! یه فکرایی دارم که توی این ۲ سال  خونه نشینی و دورکاری های

مصلحتی جواب بده! فقط هنوز راهی واسه کم کردن روی این ملت عاشق و پابرهنه ی رهبری

 پیدا نکردم ... ! فعلا هم تنها مشکلم همینه وگرنه تو که خیلی وقته مثل موم توی دستمی و

ایول ایول بچه بسیجی ها واست به حیا کن ها تبدیل شده...

نگاشون کن ترا خدا! بیچاره های ساده خبر ندارن چه فکرایی براشون دارم!

کی گفته زرنگ تر از هاشمی پیدا نمیشه؟!

تا وقتی به اهداف برنامه ی ۴ ساله ام واسه دوره دوم تو نرسیدم

یک ایران انحراف است و مشایی و دیگر هیچ!

 

۹۰/۰۴/۰۳
فــ . الف

نظرات  (۲۷)

۰۳ تیر ۹۰ ، ۱۸:۱۱ چه فرقی میکنه ...
میکشمش ............. یه عالمه حرف بوق دار
۰۴ تیر ۹۰ ، ۱۲:۰۱ راه خورشید
سلام. چه زیبا خواندی خدایت را... هر روز خوشبخت تر از دیروز باشی.
و چه بامزه وتلخ می نویسی اینجا. بلاگفا از قلمت ترسیده بیچاره..
مبارک باشدت . . .
۰۴ تیر ۹۰ ، ۲۰:۴۰ چه فرقی میکنه ...
اه اه اه .... بی خاصیته تیری .... ازت متنفرم

جدن از تیریا متنفرم

خب متنفرم دیگه ........


ولی تو چون بی خاصیتی دوست دارم
پاسخ:
ولی چون تو دیوونه ای دوست دارم!
اول تولدتون مبارک
دوما وب زیبایی داری عزیزم
سوما منظورت چیه؟
۰۵ تیر ۹۰ ، ۱۲:۲۵ سیده طیبه
سلام عزیزم
..
ناراحت نباشی اصنشا..
اونروزیه عمه نیلوفرای قرمز اومده بودن خونمون
خبر حکیدن وبتو اونجا شنیدم..
حالا باید توتا تبریک بگم
نه سه تا
حک شدن وبلاگت مبارکــ(چون بدین وسیله تو مصمم تر پای عقایدت می ایستی)
وبلاگ نو مبارکــ..
و
تفلتت مبالکــــــــــ
.......
همین و دیگر..
.
اومدیم شهرکرد انشاالله می بینیم همدیگه رو
تو نومه تو بنویس!
...
فهلنی
خداحافظت باشه
ی
ا
ع ل ی
.................
۰۵ تیر ۹۰ ، ۱۲:۵۸ یاوران قیام
سلام منو بااسم یاوران قیام لینک کن وبعد بهم بگو باچه اسمی لینکت کنم ...
یاعلی
التماس دعا
۰۵ تیر ۹۰ ، ۱۳:۲۸ روتین های یک طلبه
سلام...
حیف نبود آرشیو نظرات تولدت رو غیر فعال کردی و با پست مشایی مشترک ...؟؟؟
تولدت مبارک...
۰۵ تیر ۹۰ ، ۱۳:۳۳ روتین های یک طلبه
سلام...
حیف نبود آرشیو نظرات تولدت رو غیر فعال کردی و با پست مشایی مشترک ...؟؟؟
تولدت مبارک..
سلام ، ماشالله خیلی دل و جرات داری بدون تعارف می نویسی ولی خوشم اومد اگه بذارن آینده خوبی داری با نام (سر بند یا زهرا) لینکم کن منم لینکت می کنم
وبلاگ " خروش ملت" منتظر بازدید شماست. " بی بصیرتی خواص مختار را کشت، احمدی نژاد را دریابید عقلای قوم!! " مطلب جدید این وبلاگه. آینده از آن حزب اللهی ها است.
...........
سلام
خیلی جالب بود
نوشته هایتان را می گویم
کوبنده بود و...
امیدوارم هیچ وقت هک نشید که مطالب خواندنی دارید.
به امید نوشته های دیگرتان
منتظرم
یاعلی
سلام
من که هر چی این پستتو خوندم چیزی دستگیرم نشد !! میشه بگی مطلبتون طنز بود؟ اجتماعی بود؟ سیاسی بود؟ ...
پاسخ:
هجوی تلخ بود که مضمون سیاسی داشت و از زبان اجتماع حکایت می کرد....
۰۷ تیر ۹۰ ، ۱۸:۴۶ سرباز گمنام امام زمان(عج)
سلام
وب جالبی دارید با مطلب فتنه جریان انحرافی یا فتنه خوارج (گرگ در لباس میش) به روزم به من سر بزنید و نظر بدهید
سلام
آهان!!! ولی قبول بفرمایید که درک هجوی تلخ با مضمون سیاسی از زبان اجتماع قدری دشوار است !!!!
پاسخ:
شما به درک خود ببخشایید !
۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۶:۵۱ سوهان روح- فدائی
سلام آبجی فاطمه خوش اومدی به سنگر ما
مطالبت عالیه بیست بیست
بازم پیش ما بیا
سلام
بامطلبی با عنوان چندمی ارزه درخدمتتون هستم.
سلام
از مطالب وبلاگ که بگذریم عکس این بنده خدا با اون شست پانسمان شده بد جوری نظر آدمو جلب می کنه!!! ببینم با فتوشاپ نمی تونی کای براش بکنی؟!
پاسخ:
خدا کنه ارزش انسانیتمون را با هر حرفی زیر سوال نبریم ... !
سلام
پدرتون حرف بسیار درستی زده انشا اله خداوند اونو واسه شما حفظ کنه.
من قصد بی احترامی به کسی رو نداشتم ولی به من حق بده که این عکس یه جوریه ! همه ما عکس خوب و بد داریم شما بگرد ببین یه عکس بهتر از این بنده خدا نداری؟ این که ایرادی نداره جانم ؟!
پاسخ:
ایرادش همینه که نظرات باهم متفـــاوتــ انــد
سلام
شاید حق با شما باشد و ایراد از بد سلیقه گی من .ببخش که با شما و بچه بسیجی ها هم نظر نبودم.بالاخره یه روزی بچه بسیجی ها هم بزرگ میشن و نظراتشون عوض میشه روزگاره دیگه کاریش نمیشه کرد اون موقع اگه به یه بچه مثل من برخوردن که نظراتش متفاوت بود شاید دعواش نکنن!
پاسخ:
به هر حال این عکس عوض نخواهد شد...
سلام
الزاما" همه کسانی که به وبلاگ شما سر میزنن با شما هم عقیده نیستن.این تفاوت عقاید چه خوب چه بد همیشه بوده و خواهد بود.بعضی تعصبات بی مورد در این باره باعث مناقشه و درد سر میشه.قرار نیست من شما باشم و شما من که اگه اینجوری بود خدا یه آدم میساخت و بقیه رو از روش کپی پیست میکرد.خب خیلی حرف زدم.
عزت زیاد.
پاسخ:
من گفتم باید مثل هم باشیم...؟؟
نگفتی ولی از وجود تفاوت ایراد گرفتی(ایرادش همینه که نظرات باهم متفـــاوتــنــد)(3 کامنت قبلی).
بهتره مخاطباتونو احمق فرض نکنید در حالی که خودتون چیز زیادی نمی دونید.این رو به حساب سن کمتون گذاشتم .
موفق باشید
پاسخ:
من هم به حساب ادب و فهم و شعور بالاتون میگذارم حرف هاتو...
فرمایش شما متین حق با شماست. این وبلاگ شماست وصاحب اختیارش هستید.
عزت زیاد
۱۲ تیر ۹۰ ، ۱۴:۴۴ رضا رضایی
خیلی با دل وجرعتی که همچین حرف هایی درباره ی مشایی نوشتی بابا ایول
۱۶ تیر ۹۰ ، ۱۱:۲۴ ذاکر اهل البیت (علیهم السلام)
سلام به خواهر ولایتی و انقلابیم :

اعیاد شعبانیه رو خدمتتون تبریک عرض می کنم .
دعاگوتون هستم .
التماس دعا
یاعلی مدد
احمدی نژاد:
حرف آقای مشایی حرف من است.
به عبارت دیگر
من کنتم رئیس فهاذا مشائی الرئیس