و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

با من بیا!

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۱۶ ب.ظ
جایی برای گفتن و شنیدن....

جایی که از گوهرهای ناب دین به حقایق خالص ایمان می شود رسید:

تکمیل شد:  "از خود تا قلم"

۹۰/۰۷/۱۱
فــ . الف

نظرات  (۷۶)

سلام دوست گلم
به تازگی موضوع وبم رو عوض کردم و دانلود کتاب، نرم افزار، کلیپ، بازی، ترفند، تست روانشناسی؛ خلاصه شاید خیلی از چیزایی که بخوای پیدا بشه
منتظرتم... فعلاً...
پاسخ:
من اما منتظر چیز دیگه ای هستم!
۱۱ مهر ۹۰ ، ۲۱:۴۲ ...بی واژه...
سلام !
ممنون از حضورت
پیشنهادهای خودتم خوب بود. پیشنهاد من: میتونید یه هئیت سایبری راه بندازید، مثلا" یه دلنوشه بشه سر مشق بعد دیگران هم بیان در قسمت نظرات حرفای دلشون را بزنند الان هم تولد امام رضاست میتونه هیئتتون ،هئیت امام رضایی باشه و از اینجا شروع بشه.
امیدوارم باز هم ردپای افکارت را بر افکار و خیالاتم تجربه کنم
یا علی.../
خیلی خوبه...
پاسخ:
شما هم خیلی خوب نظر میدینا!
سلام دوست جونم.
من درست متوجه منظورت نشدم که چی میخوای.
امشبم باید مثل شبای پیش با هم میشستیم پای لب تاب و...
میام زودی
یا علی
پاسخ:
جات خاااااالی
فرشته منم ؟
+
+
+

پایم .... تف ب ریا .... ولی اولیش ک زیارت عاشورامون ساعت 11 ...

دومیش هم ما ا دیروز با حاج آقا مرادی قرار گذاشتیم .... یعنی ایشون گفتن و ما هم اطاعت .... هر روز ی حکایت یا ی داستان از گلستان سعدی بنویسیم ...
فعلن فقط نوشتن و خوندن مد نظره ... دور دوم .... وقتی کل گلستان رو نوشتیم ...بر میگردیم دوباره میخونیم .... بعد اگ آیه ای حدیثی شعری جمله ای چیزی مرتبط با اون یادمون اومد زیرش می نویسیم ... دوباره اینم ک رو کل گلستان پیاده کردیم .... میریم دور سوم .... هر واژه ای ک معنیش رو نفهمیدیم .... میریم از لغت نامه پیدا می کنیم و خلاصه ک گلستان رو میچلونیم
حاجی میگفت تاثیرش رو بعدن میفهمید ....
حتی بچه ها پیشنهاد دادن از قرآن شروع کنیم موافق نبود ....

پیشنهاد منم همینه ... البته روزی ی صفحه قرآن رو تو فضای سایبری شروع کنیم ...
دور اول فقط بخونیم
دورم دوم معنی
دور سوم تفسیر
دور چهارم .....
و
و
و
همینجوری پیش بریم تا برسیم ب نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و اینا ....

البته اگ عمرمون قد بده
پاسخ:
اینم حرفیه.. اما ببین منظور من این بود: آیه یا حدیث یا یه حرفی از یه بزرگی بعضی وقتا آدمو به فکر میبره خب؟ حالا ما بیایم هردفه با یکی از همین چیزهای کوتاه شروع کنیم ببینیم مصداقش تو زندگیامون چطور بوده و اصن آیا بهش عمل میشه؟ اینطوری حواسمون بیشتر جمع و جور میشه به خودمون..
مفافقم .... خهلی مفافقم ....

طرح کلی ک تو ذهنت هس رو تشریحش کن لطفن
پاسخ:
مثلا تو یه جمله یا چندخط که به نظرت تکون دهنده اس که حالا ممکنه اصن آیه قرآن یا حدیث باشه مینویسی. بعد نظر شخصیت که مربوط به زندگیت.. جامعه..روابط.. دین و اینا میشه را زیرش میاری بعد منم همینطور میام درباره جمله تو نظرمو مینویسم.. بعد درباره حرفهای هم بحث می کنیم.. منتها میخوام بحث هامون پخته باشه یه جوری که چندتا چیز از هم دیگه یادبگیریم.. کار سختی به نظر نمیاد.. خیلی دلم میخواد بشه.. اما نمی دونم می تونیم یا نه..
منم خیلی دلم میخواد .... پایه هم هستم ... اما پخته نیست حرفام ....

شدیدن تو فکرم واسه ی برنامه مطالعاتیه فشرده .... تو خونه ک وسوسه ی نت نمیذاره .... از فردا میخوام برم کتابخونه .... بی گوشی و هر چیز متفرقه ای ...
فک کن !!!!!!!!!!!

ولی هستم .... از شما یاد میگیرم دیگ .... پخته میشیم ....

2 نفر پیدا شد .... نبود دیگه ؟؟؟؟؟
پاسخ:
به جز ما دو نفر دیگه هم هستن فعلا.. پایه میشناسی خبر کن..
یعنی شدیم 4 نفر ؟؟؟

من بهتر ازتو ؟؟؟؟؟؟؟؟ برو بابا

پلاسم شبا ... ولی روزی چند ساعت کتاب خوندن واجبه
پاسخ:
تا اطلاعات ثانویه خبرت میکنم..
منتظریم
۱۲ مهر ۹۰ ، ۰۵:۴۸ در به در مزار شهدا
سلام و عرض ادب...

من کان الله کان الله له

در مورد سیره عملی شهدا مثلا" مثل کمک به هم نوع می تونید بحث کنید...
بعد تطبیقش بدید به یه حدیث یا یه آیه قرآن... از شهدا غافل نشید لطفا".
موفق باشید
پاسخ:
شهدا که تاج سر قلم ما هستن...
۱۲ مهر ۹۰ ، ۱۱:۳۹ معرفت مهدوی
بسم رب المهدی
ای منتظران گنج نهان می آید

آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور

گفتند که صاحب الزمان می آید
با پرسش و پاسخ مهدوی به روزیم
سلام. طرح جالبیه . خدا توفیق رو بفرسته منم باهاش میام...
پاسخ:
انشاالله... منتظر خبرم باشید..
سلام
ما هم خیلی دوست داریم ی چیزی یاد بگیریم از جمعتون، پس اگه میشه رو ما هم حساب کنید.
پاسخ:
نبود؟؟
۱۲ مهر ۹۰ ، ۱۸:۴۷ ذاکر اهل البیت (علیهم السلام)
سلام : ممنونم از حضورتون
نظر خوبی است .
موافقم و در خدمت
یاعلی مدد
--------------------------------------------------
پشت میدون مین چند نفر داوطلب رفتند
معبر باز کنن یکیشون برگشت فکر کردم
ترسیده
پوتیناشو داد بهم گفت تازه از تدارکات گرفتم
حیفه
پا برهنه رفت
---------------------------------------------------
(به یاد سه هزار میلیارد اختلاس از بیت المال(
سلام
مرسی از حضورت و مرسی از مهربونیت
لحظه هات سرشار از آرامش و شادی
سلام دوست عزیز! مرسی از حضورت!
موفق باشی
۱۲ مهر ۹۰ ، ۲۱:۵۳ لالایی شب های غمبار
حتما باید وبلاگ داشته باشیم؟؟
پاسخ:
برای همکاری؟ نه.. فقط یک راه ارتباط بهم بدین که بعد از ایجاد وب بهتون مشخصات بدم..
سلام
ممنون اومدید
عشق کردم به مولا..
پاسخ:
مولا عشقت..
سلام
وب زیبایی دارین.
با نظرتون هم موافقم.
به ماهم سر بزنید...
یا حیدر ...
پاسخ:
موافقم یعنی...؟
۱۴ مهر ۹۰ ، ۱۳:۳۰ فرزند خاک
سلام
چی بگم....
میرم فکر کنم...
میام...
ایشالله تا فردا بروزم وقت کردین یه سری بزنید...
دعایم کن
یاعلی مدد
سلام .
میخواین من یه جمله بگم ؟
(( هر از گاهی توقف در ایستگاه بین راه فرصت خوبیست برای دیدن مسیر طی شده و نگریستن به راه در پیش رو ، گاهی برای رسیدن باید نرفـــــــــــــــــــــــــــت ))
۱۴ مهر ۹۰ ، ۱۴:۱۱ ذاکر اهل البیت (علیهم السلام)
یاد دارم در غروبی سرد سرد
می گذشت از کوچه ما دوره گرد
داد می زد : کهنه قالی می خرم
دسته دوم جنس عالی می خرم
کاسه و ظرف سفالی می خرم
گر نداری کوزه خالی می خرم
اشک در چشمان باباحلقه بست
عاقبت آهی کشید بغضش شکست
اول ماه هست ونان در سفره نیست
ای خدا شکرت ولی این زندگیست ؟
بوی نان تازه هوشش برده بود
اتفاقاَ مادرم هم روزه بود
خواهرم بی روسری بیرون دوید
گفت آقا سفره خالی می خرید ؟
اگر سفر نکنی

اگر کتابی نخوانی

اگر به آواهای زندگی گوش نکنی

اگر از خودت قدردانی نکنی

به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر خودباوری را در خودت بکشی

اگر نگذاری دیگران به تو کمک کنند

به آرامی آغاز به مردن می کنی

اگر بنده ی عادت های خود شوی

اگر همیشه از یک راه تکراری گذر کنی

اگر روزمره گی را کنار نگذاری

اگر رنگ های متفاوت نپوشی

اگر با افراد سرشناس صحبت نکنی

به آرامی آغاز به مردن می کنی

پس امروز زندگی را آغاز کن

امروز مخاطره کن

امروز کاری کن

نگذار به آرامی بمیری


http://nasimsalar.blogfa.com/cat-24.aspx
نه ندادی چون من میخواستم باهات مشورت کنم اما آدرس ازت نداشتم
یه سوال بپرسم؟ چرا موضوع وبلاگت در مورد شهداو... است البته موضوع خوبیه فقط کنجکاو شدم بدونم
اگه دوست داشتی جواب سوالمو بده
راستی چرا وبلاگ قبلیت بسته شده بود؟ تو که مطلب غیر مجاز ننوشته بودی
سلام بر فاطمه عزیز.
من متوجه نشدم از جمله من خوشتون اومد یا نه ؟ ولی من برای برنامه تون پایه ام .
اگه قبول کنید البته !
هر وقت بتونم بهتون سر میزنم .
میلاد امام رضا (ع) را بهتون تبریک میگم .
التماس دعا
از میان کسانی که برای دعای باران به میان تپه ها رفتند فقط کسی به کار خود ایمان داشت که با خود چتر برده بود
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۵:۰۶ ...بی واژه...
سلام!
حرکت وبلاگیتون به کجا رسید
خلاصه هر چی که شد مارا هم خبر کن...
یاعلی.../
سلام فعالیت خوبی است
باب‌الجواد راه ورودی به قلب توست...
حاجت رواست هرکه از این راه می‌رود...

میلاد امام رضا (ع) بر شما مبارک
سلام
منم هستم باهاتون
پاسخ:
ممنون/ علی یارتون
سلام . نه من متاسفانه وبلاگی ندارم .
من بیشتر مطالبم همین جملاته که به نظر خودم می تونه به نوبه خودش تاثیر گذار باشه .
ولی خب به هر حال هر چی شما صلاح می دونید ...
امید به موفقیت روز افزون شما دارم .
التماس دعا ، فاطمه عزیز .
یا علی
۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۳:۳۱ عمه نیلوفرها
سلام گلم خوبی همه خوبند خدا را شکر دلمون براتون تنگه ان شاالله بزودی همدیگر را می بینیم ، سلام برسون و گردها را ببوس
شاید همسنتون نیستم اما هنوز پایه ام به نظرم یک نفر سرد و گرم روزگار چشیده را تو جمعتون جا بدید بد نباشه این حدیث زیباست.امام موسی کاظم (ع) فرمودند : دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت میرسد ،دعا برای برادر دینی است در پشت سر او
۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۹:۱۱ تسنیم گرافیک
گزارش تصویری / یک روز با مردان زیر زمین تهران
و
.
.
زمانه بر سر جنگ است یاعلی مدد
سلام
من چیزی به ذهنم نرسید
ممنون که سر زدی
۲۱ مهر ۹۰ ، ۱۵:۱۲ تسنیم گرافیک
گزارش تصویری / نمایشگاه خودرو های قدیمی
۲۲ مهر ۹۰ ، ۰۹:۲۳ ...بی واژه...
سلام!
و اگر سهراب گفت: "تا شقایق هست زندگی باید کرد" من نیز می‌گویم: تا "شهادت" هست زندگی جاری است!
با مطلبی در همین زمینه بروزم ...
راستی یه چیز بگم ذوق کنی با افتخار لینکت کردمشما هم اگر خواستی لینکم کن

یاعلی.../
۲۲ مهر ۹۰ ، ۱۴:۰۲ mansour tabatabayi
سلام دوست عزیز کاروان بهشتی به روز شد خوشحال میشم سری بزنی

راستی از بخش موبایل مذهبی که تازه به سایت اضافه شده دیدن کنی

البته این بخش تازه طراحی شده و مطلب زیادی نداره

راستی خوشحال میشم من رو با نام کاروان بهشتی لینک کنی.
پاسخ:
راستی! راست میگی؟
سلام
خوبی؟
ممنونم از حضورتون
به نظرم در مورد اخلاق و اداب دینی فراخوان ایجاد بشه خوبه
میشه گاهی در مورد رذایل و فضائل اخلاقی بحث کرد و ایات و سوره ها و حرفهای بزرگان و روابات رو تو اون جا داد و به نتیجه های خوبی رسید که هم کار بردیه و هم درک وفهمش برای خیلی ها مهم تره...

شاد باشی
پاسخ:
چشم. یاعلی
سلام خدا قوت
موفق باشید
یا حق
سلام ممنونم از نظر لطف شما
موفق باشید
یا حق
خسته نباشید .
بعضی از مطلب ها خیلی عالی بودن.
سلام
مگه من چند وقته به شما سر نزدم!؟ چقدر مطلب جدید گذاشتین
ببخشید خیلی دیر اومدم
به نظر من در مورد لزوم چادر بحث کن البته همه دلیلاشونم بگن چون بحث کمی جنجالیه
ممنون
پاسخ:
چادر! لزومیه؟
ممنون از حضورتون.
یا علی
۲۵ مهر ۹۰ ، ۰۱:۳۶ سلیم بن قیس
http://www.ashoora.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1447
تازه معنی دوست داشتن رو میفهمم البته بازم شک دارم!!!
منم واسه طرحتون پایم البت اگه حرفی واس گفتن باشه!!!
فاطمه بشدت ریختم به هم...برمیگردم به عقب شاید دلیل جاموندن از قم این بود که بمونم واین روزها رو ببینم
چه جالب عمه تون براتون کامنت میذاره؟ چند سالشونه؟
پاسخ:
ای بابا... سن خانوم ها رو که نمی پرسن!
ببخشید سلام!
خیلی باحالید شما.. عمه تون باحال تر.. کامنتاشونو خوندم.
راستی فکر نمی کردم به این سرعت جواب بدین!
پاسخ:
به این میگن تکنولوژی ِ دانشجویی!!
من نشستم تقریبا تمام مطالبتونو خوندم. به این هم میگن بیکاری ِ دانشجویی!!
راستی که قلم خوبی دارید.. در ضمن آدم اگه حواسش نباشه به این خانوم رفیقتون حسودیش میشه ها! مخصوصا اون پست انار و این بالایی!. خودش میدونه چقدر دوستش داری؟
البته ببخشید زیادی فوضولی و مزاحمت ایجاد کردما!
پاسخ:
اختیار دارین..
سلام
نه بابا چادر چیه اصلا که بخواد لزوم داشته باشه
حالا خودتون به چه نتیجه ای رسیدی؟
ترو خدا یه تجدید نظر بکن
حداقل خودت نمی پوشی قبولش داشته باش دیگه به خاطر حضرت زهرا(س)
ولی درکل من منتظر موضوع بحثتم
خیلی واقعا که،بابا نزدیک بود گریه یه مردو در بیاری
[سوال]موضوع خوبیه نسبتا ، به نظرم اسمش(جواب بدی...!) باشه بد نیست یا(جواب بدی...!بدیه یا خوبی؟)
من فکر کردم برا موضوعت اسم می خوایی(چقدر شوتم)
برای وبلاگت که من نظر نمیدم، آخه اسائه ادبه، شما خودت وارد تری
آره من آبدارچی وا میستم
خوبه؟
بابا فرودگاه مهرآباد جذب نیرو داشت من نرفتم
کارشم این بود که برا هواپیماها دون بپاشیم که بشینن
اما شما اگه جذب نیرو داشته باشید میام
۲۶ مهر ۹۰ ، ۲۱:۴۲ تسنیم گرافیک
دعوتید به دیدن دو گزارش تصویری از حضور دوچهره جنجالی فوتبال در کنار هم
.
.
.
علی دایی
.
.
.
عادل فردوسی پور
.
.
.
بفرمایید
۲۹ مهر ۹۰ ، ۱۰:۳۱ یاوران قیام
سلام دوست عزیز
ببخشید نتونستم بهتون سر بزنم انشاالله بعدا ، آخه اینترنت ندارم
در ضمن اسم وبمو تو لینکات ندیدم
یا علی
چی شد این وبلاگت
من چایی و سماورشم تهیه کردم
راستی حقوقش چنده
سلام جیجر
بعداین همه انتظار بالاخره دیدار میسر شد !!همینم غنیمته!!!
دلتنگتم
پاسخ:
به وسعت همه ی گریه ها دلم تنگتــــه!!!
سلام فاطمه خانم
ببخشیداااا مثلا من رزمندم، ما فقط چایی و شربت شهادت داریم تازه اونم تو لیوان یه بار مصرف
شما ازدواج کردی؟
پاسخ:
به حق کامنت های ندیده و نخونده!!
پس می خوایی شما بگیر بده من دم کنم
آخه من اخلاصم تموم شده
البته اگه رابطه داری کاپوچینو و قهوه ترک و شیر کاکائو و ساین شاین شهادتم بگیرین کنار وبلاگ یه کافی شاپم بزنیم ،میگن پولش خوبه
ما که موندیم هیچ!!خود خدا هم مونده!!
وااااای این شعره...بذارش تو وبت...
به امید دیدار
گفتم کمک خرجی باشم برا وب سایت[راک]
نگو خواهرم
قذافی رو دیدی
زیاد دور نیست
پاسخ:
؟
صبوری با خانواده عشق است،
صبوری با دیگران احترام است،
صبوری با خود اعتماد به نفس است
و صبوری در راه خدا، ایمان است.

با مطلبی جدید:(خدایا دوستم داری؟؟؟)
منتظر حضور پر مهر شما هستم.
حالا واقعا من کم آوردم یا تو؟
باشه من تسلیم من کم آوردم آخه چون بخشش از بزرگانه
آفرین حالا شدی دختر خوب
منم امیدوارم
راستی چرا آپ نمیکنی؟
نوای آب آب از نای مردی خسته می آید
صدای العطش از حجره در بسته می آید
به ام الفضل گــو یک لحظه سـاکت شـو
زجنت فاطمه با پهلوی بشکسته می آید
****************************
شهادت ابن الرضا، جواد الائمه(علیهم السلام)بر شما تسلیت باد.
پاسخ:
متقابلا.. التماس دعا/
حس یا سوژه رو نمیدونم اما وقت که باید داشته باشی چون یه دانشجو تنها چیزی که داره وقته پس آپ کن
ok?
فردا(29 اکتبر) روز جهانی کوروش بزرگه
درسته این روز فقط در تقویم ایران نیست اما در قلب هر ایرانی این روز وجود داره
امیدوارم به احترام جد بزرگمان کوروش آریایی این روز رو حفظ کنیم
واقعا ما چه کاری برای کوروش کردیم؟؟؟

چند سخن از کوروش بزرگ:

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید.

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.
سلام
شنیده اید که" فردا روز بهتریست " چندیست پنجره اتاقش را به روی خیابان بسته
حالا که او نمی نویسد قرار است ما از زبان او مطلب بنویسیم
شما نیز کمک دهید و مطالبی را فکر می کنید او بنویسد کامنت بگذارید تا با نام خودتان(اگر خواستید) در وب بنویسم
سلام منم یه دانشجو ام. اتفاقی وبلاگتونو دیدم. یا علی مدد!
آدم اگه طالب باشه از تلویزیون هم میشنوه مگه نه!
: میبیند اگر ذره ای اندر ته دریاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آدم تا طالب چی باشه!!!!!!!!!!
چرا وب شما به نام تبسم باران بسته بود؟