و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

بی عنوان

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ
این روزها قدم های احساسم را شماره می کنم...

نکند هوای دیدارت را گم کنم میان آمال ِ لاابالی ام . . . !

............................

... الهی! هل یرجعُ العبد الابقُ الّا الی المولاه ..؟ ...

۹۰/۰۶/۲۹
فــ . الف

نظرات  (۲۱)

سلام بیا سر بزن ضرر نداره
سلام
مرسی از حضورتون
لینک هم شدید
لحظه شماری میکردم که بیای اما حالا...
دعام کن دلم آروم بشه بتونم بفکرم
انگاری سیر شدم!!
۳۰ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۵۳ روتین های یک طلبه
ام هل یجیره من سخطه احد سواه؟
الهی...
ان کان الندم علی الذنب توبة فانی و عزتک من النادمین
۰۱ مهر ۹۰ ، ۱۲:۱۵ فرزند خاک
سلام
خسته نباشی
خیلی عالی بود خیلی..
با کوچه بنی هاشم،پلاک 6 بروزم
وقت کردید یه سری بزنید خوشحال میشم...
یاعلی مدد...
۰۲ مهر ۹۰ ، ۰۹:۱۵ ستارگان خاکی
بسم رب الشهدا

ای منتقم خون شهیدان برگرد
از مشرق پرفروغ ایمان برگرد
با سیصدو سیزده مسیحایی دم
باهمت و باکری و چمران برگرد

با پستی بعنوان (آقا تو را قسم به شهیدان ظهور کن ) به روزم خوشحال میشم لحظاتی مهمون سنگر شهدا باشید.
من الله توفیق
سلام ممنون از مطالب قابل استفاده شما
با مطالب جدید منتظر شما هستم
وقتی خونمون آتیش گرفته ،حتا اگه کسی به یکتا پرستی هم دعوتمون کنه باز هم در حقمون مرتکب خیانتی بزرگ شده....!
____________________________________
3000000000000میلیارد تومن اختلاس !!! عدالتو عشق است ؟؟؟
بغض های من باریست سنگین
بر شانه ی تکیده ی نفس هایم..
تا بند نیایند..
نمی شکنند..........

سلام
خیلی زیبا بود
سلام و عرض ادب
شما دیگه با این جمله ای که برام ارسال کردید حرف آخر رو زدید
ممنون
متن بی عنوان فوق العاده است
ای کاش منم فراموش نکنم
موفق باشید
پاسخ:
سلام !
یابن الحسن
نه چنان به گرد کویت، من ناصبور گردم
که گر آستین فشانى، چو غبار دور گردم!
من خسته در فراقت به کدام صبر و طاقت
به ره فراغ پویم، ز پى حضور گردم؟
دنیای ایده آل چه دنیاییه؟
چی میشد اگه...
........................
بیا با دنیایی آشنا بشیم
که اگه لیاقتشو داشته باشیم ما هم میتونیم تجربه اش کنیم...

یاحق
سلام همسنگر!
با (دانلود ۱۰ کلیپ گلچین شده) به روزم!
تشریف بیارید!
یا علی!
سلام...
مرسی از حضورت
یا علی...
چرا آدرس وبلاگ شما رو زدم ؟!...
عجب...
پاسخ:
امون از این کیبورد بی حواس!
۱۱ مهر ۹۰ ، ۱۶:۳۹ فاطمه***محکم
سلام فاطمه ی نازنین ...

چقدر زیبا بود ... من هوای دیدارش را نفس نمیکشم چندیست ... دارم از این همه بی هوایی میمیرم ...


التماس دعا رفیق ...
چه شاعرانه دل تنگ می شوی..
خدایا نگویم دستم بگیر
عمریست گرفته ای
مبادا رها کنی
و سبل الراغبین الیک شارعه...(زیارت امین الله)
کوچه پس کوچه نیست؛بزرگراهی روشن است راهی که به سویم می آید...