و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

خریدارم شو...

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۲۳ ب.ظ
من کبوتر ِ نگات میشم..

تو بقیع ِ غربتم باش....

 

      

...................

.......

...

کاش تمام زندگی ام را خلاصه کنی در همین لحظه های طوفانی..

دیگر از مرداب ِ بی جان ِ خویشتن دل بریده ام..

۹۰/۱۰/۰۵
فــ . الف

نظرات  (۸)

خدایا به من درست زیستن که شهادت واقعی است بیاموز (الهی آمین)
شاید همان مرداب بی جان را خریدار یاشند
سلااااااااااااااااااام رفیق گلم
کجایی که دلم برات لک زده
رفیق بلاگفا به روز شدنتو نشونم ندادا
دوباره از این متن ها نوشتی که من نمیفهمم.آره؟
میفهمما.ولی دوست دارم خودمم بتونم بنویسم تا در جوابت یه کامنت قشنگ بذارم
ولی خو بلد نیستم خو.
یا علی
پاسخ:
ولش.. نفهمی بهتره..
۱۷ دی ۹۰ ، ۱۷:۵۷ یه دوست...
سلام. داشتم آرشیو وبلاگم رو نگاه می کردم..کامنتتون رو دیدم که اومده بودید بهم سر زده بودید و من انگار ناخواسته نیومدم برای تشکر... الغرض به خاطر اینهمه دیرکرد:عذر تقصیر... و خیلی ممنونم که شما جزی مخاطبان اولیه من بودید.
وبلاگ زیبایی دارید. امیدوارم بازم تشریف بیارید.
یا لطیف "

دیگر از مرداب بی جان خویشتن دل بریده ام...
یک درد زیبای مشترک بود.
.
.
سلام.
توی پروفایلتون دیدم زده بودین رشته ی ادیان و عرفان.
حس کردم اون چیزیه که دنبالش میگردم.ولی چیزی راجع بهش نمیدونم.
برای مقطع ارشد در الزهرا چنین رشته ای هست؟
سلام
وبلاگ خیلی خیلی خیلی خوبی دارید.ما هم یه وبلاگ برای حضرت زهرا (سلام الله علیها) داریم . به ما هم سر بزنید و اگر خواستید به نیت احیای نام مادر مظلوممان ما رو هم لینک کنید
۲۴ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۱۷ امیرحسین پارسا
بارونی شدم...
...
پاسخ:
...........