و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

خاب الوافدون علی غیرک

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ب.ظ

شبانه روزهای مدیدی گذشته که تو همه ی رغائب من بوده ای ، 

اما من بین خواستن های بی هویت ، ندانسته گـمـ ـت کردم ...

یا من یُـعطـی من لـم یـسئَلـهُ و من لـم یَـعـرفـه

حالا مثل کبوتری که بال زخمی اش را به پنجره ی امید می کوبد ، 

باز مرا در آغوش بگیر ، تـحنُّـنـاً منـه و رحــمـة ...

و وفاداری بیاموز تا جَـلـد ِ نگـاه دوباره ات بمانم ...

خاب الوافدون علی غیرک..خاب الوافدون....

محروم است آنکه بر غیر تو وارد شود ... دنیا مگر قشنگی دیگری هم دارد ؟

۹۳/۰۲/۱۱
فــ . الف

نظرات  (۳)

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۶ خداحافظ رفیق
سلام عزیزجان
ایام رجبیه مبارک انشاالله بحق مولود این ماه عزیز همه مون عاقبت بخیر شیم
التماس دعا
یاعلیمدد
پاسخ:
سلام . قبول و مبارک ِ شما هم . دعامون کنید .
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۳ امیرابوالفضل علوی
السلام علیک یا هادی المضلین..
به نام خدا
سلام . وبلاگ شما در وبلاگ ما لینک است :) به رسم هم لینکی بودن دعوتید به مطالعه ی پست جدیدِ مِس! : علی رفت! دو بخش است!
+ دانلود : صوت» خاطرات استادِ علی از او | فیلم» مستند دعوت، روایتی از زندگی و شهادت شهید خلیلی .

التماس دعا
__________

همیشه به این عبارتش فکر میکنم:
یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا من و رحمة...

فکر میکنم مشکلم اینه که جدی نمیگیرم! جدی نمیگیرم که خدا جدیه! خدا راست میگه...
یک جور درد بی درمانه...

زیاد دعامون کنید...