و ذهـن پلکـ مےزند

و ذهـن پلکـ مےزند

در ذبـح ِ بی رحـمـانه ی کلـمـات ...

صندوقچه

کتابخواری

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

بخشی از ره آورد من ( نمایشگاه کتاب )

- ضیافت بلا ( استاد میرباقری ، انتشارات کتاب فردا )

- فلسفه ی تاریخ شیعی ( نظریات علامه طباطبایی و سید منیرالدین حسینی )

- من ِ دیگر ما ( اصول تربیت فرزند ، انتشارات جامعة الزهرا ) [ خیلی هم خوب تازه ! ]

- رقعه ی سید حمیدرضا برقعی

- آهسته خوانی ( سیدعلی میرافضلی )

عباس دست طلا ( انتشارات فاتحان ) [ به سفارش حضرت آقا ]

- بیش از چند نفر از مجموعه ی سرداران ( شهید عباس جولایی که همسفر جنوبم بودن و یک هو پیداشون کردم )

- فایل صوتی مباحث استاد میرباقری و تصویری عین صاد + چندتا از کتاب هاشون که در عکس نیست 

- با خنده های امپراتور ِ احسان پور هم بسی خندیدیم ...

__________________________________________________

* آقامون هم در سال مؤکّــد به فرهنگ در نمایشگاه کتاب حضور پیدا نکردند ...

                                                                  مسئولین و ناشران به خود بگیرند لطفا ! 

 

                 

۹۳/۰۲/۱۸
فــ . الف

نظرات  (۴)

جای ما رو هم خالی کردید... کلی غصه خوردم به خاطر مشغله نمیشه بیام

این بمونه حالا کنار کسایی دارم وقتمو میگذرونم به اجبار که به خاطر کمبوداشون کتابخون بودن باعث تحقیرم میشه.
گرفتاریم به مولا . خدا به داد برسه :'(

آقا نیومدن ناشرا چه گناهی کردن؟ :-\
پاسخ:
گناهشون دقیقا به همون دلیل نیومدن ربط داره احتمالا !
سلام و احترام
اگه جسارت نباشه مزاحم شدم به شما هم بگم که
کارگاه داستان خانه‌ی خودتان است. بیایید که «این داستان پایان ندارد»
پاسخ:
سلام . خوش برگشتین.
سلام
مسئولین و ناشران به خود بگیرند لطفا رو خوب اومدی

حالا چرا بخشی از ره آوردتو نوشتی؟ میخوای بقیه ش رو من بگم؟
بگم؟بگم؟
پاسخ:
نچ
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۹ زائر آسمان ...
سلاااااااااام
تو ی وقتی نیای ماه منو ببینی ها!!!!!
تازشم "رقعه" برای منه
برو برای خودت یکی بخر
اومدی اینطرفا می گیرم ازت
شوخی هم ندارم!
بقیشونو هم ازت امانت میگیرم
دلت پر بار
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
بهله . قابل نداره :)